رسیدگی به جرایم انتخاباتی در سطح استان کرمانشاه

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمانشاه با بیان اینکه صیانت از آرای مردم تکلیف همه مجریان انتخابات است، گفت : در راستای حفاظت از رای مردم، جرایم انتخاباتی در سطح استان به صورت ویژه رسیدگی می شود .

نیکزاد عباسی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمانشاه با بیان اینکه مطابق قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی بخشی تحت عنوان پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی پیش بینی شده، گفت : در استان کرمانشاه ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی به ریاست رییس دادگستری و دبیری معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تشکیل شده است.

وی افزود: دستگاه‌های امنیتی و نظارتی وظیفه دارند مسائل انتخاباتی، اخبار و اطلاعات انتخابات را رصد و پایش کنند و با پیش بینی و پیشگیری از آسیب‌های این حوزه بستری امن را برای صیانت از رای مردم و برگزاری انتخابات سالم فراهم کنند.

معاون دادگستری کل استان کرمانشاه گفت: در دادسراها، دادگاه و محاکم تجدید نظر استان شعبه ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی مشخص شده تا اگر در جایی جرمی اتفاق بیفتد، طبق قانون رسیدگی شود.

وی گفت: جلسات ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی تا پایان دی ماه به صورت ماهیانه و بعد از آن به صورت هفتگی و در مواردی به صورت فوق العاده تشکیل می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار