۲۵۱ بسیجی پزشک راهی مناطق کم برخوردار البرز شدند

رییس بسیج جامعه پزشکی استان البرز گفت: همزمان با هفته بسیج ۲۵۱ نفر از بسیجیان جامعه پزشکی استان در قالب ۴۴ تیم برای خدمات رسانی راهی مناطق کم برخوردار البرز شدند.

دکتر علی جمال محمدی گفت: تیم های اعزام شده به مناطق محروم و کم برخوردار البرز در قالب تیم های عمومی، تک تخصصی و چند تخصصی همچون داخلی، عفونی، زنان و زایمان، قلب، جراحی عمومی، ارتوپدی و دندانپزشکی بوده اند.

وی اظهار کرد: در همین راستا ۲۴ تیم پزشکی عمومی، ۱۵ تیم پزشکی تک تخصصی و پنج تیم چند تخصصی اعزام شده اند.

وی در خصوص خدمات دندانپزشکی که از ابتدای سال در این مناطق انجام شده است، گفت: ماهانه ۲۰ اعزام به این مناطق داریم که در مجموعه حدود سه هزار و ۲۰۰ نفر تحت پوشش این خدمات رایگان قرار گرفته اند.

جمال محمدی پیش بینی کرد که در هفته بسیج بیش از سه هزار نفر از مردم مناطق هدف تحت پوشش خدمات درمانی بسیج جامعه پزشکی البرز قرار بگیرند.

اعزام ۴۴ نفر از بسیجیان جامعه پزشکی به اردوی راهیان نور

رییس بسیج جامعه پزشکی استان البرز در ادامه به بیان دیگر برنامه های این قشر بسیج در این هفته اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش بهره وری در حوزه سلامت و نقش بسیجیان در بهره وری سازمانی، بازدید از مراکز درمانی و مراکز بهداشتی و تقدیر از فعالان حوزه سلامت و تقدیر از خانواده شهدای مدافع سلامت همزمان با گلباران مزار شهدا از جمله این برنامه ها به شمار می رود.

وی اعزام نخبگان بسیجی به مراکز علمی و تحقیقاتی با محوریت اردوی راهیان پیشرفت علمی، اعزام تیم ۴۴ نفره به راهیان نور، برگزاری دوره آموزشی امدادگر حوادث برای آحاد جامعه در مساجد و پایگاه های بسیج با استعداد بیش از ۴۰۰ نفر و مشارکت در برگزاری طرح ملی غربالگری فشار خون و دیابت در مناطق مختلف استان البرز را از دیگر برنامه های هفته بسیج قشر بسیج جامعه پزشکی عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.