آغاز پنجمین کنگره ملی گزارش‌های موردی بالینی در کرج

پنجمین کنگره ملی گزارش های موردی بالینی پزشکی با حضور پزشکان فوق تخصص و محققان علم پزشکی کشور در پردیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در کرج آغاز به کار کرد.

معاون آموزشی و دبیر کنگره گفت: پنجمین دوره کنگره ملی گزارش‌های موردی بالینی که از امروز در پردیس دانشگاه علوم پزشکی با حضور پزشکان فوق تخصص، متخصص، عمومی و پرستاران، محققان و پژوهشگران آغاز شده تا ۹ آذر ادامه دارد.

دکتر یزدانی افزود: ارائه فعالیت‌های پژوهشی آموزشی، ارتقاء کمی و کیفی مراقبت‌ها و مدیریت درمان‌های بالینی از مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.

وی در ادامه اضافه کرد: ۳۸۰ مقاله از سراسر کشور در ۲۲ محور به دبیرخانه کنگره ارسال شده است و در بخش‌های مختلف علمی با ۱۱۷ سخنرانی و ارائه ۲۴۰ مقاله در قالب پوستر برگزار می‌شود.

دبیر کنگره ملی گزارش‌های موردی بالینی گفت: گزارش موردی یکی از انواع مقالات پزشکی است، که در آن پژوهشگر مورد نادری را که حاوی نکات تازه و مبهم است را در قالب پژوهش توصیفی گزارش می‌کند، گزارش‌های موردی ابزار‌هایی ارزشمند برای به اشتراک گذاشتن تجربه‌ها و اطلاعات جدید در یک مورد نادر به جامعه پزشکی است.

وی در پایان اضافه کرد: همچنین با برگزاری نمایشگاهی در کنار کنگره، دستاورد‌های آموزشی پژوهشی دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها هم ارائه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.