کارآفرینان بسیجی صاحب نمایشگاه دائمی فروش می‌شوند

نمایشگاه دائمی عرضه محصولات خرد خانگی برای رونق تولیدات خانگی خراسان جنوبی، همزمان با هفته بسیج در بیرجند راه اندازی می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: رویکرد بسیج سازندگی و سپاه، حمایت از اشتغال و کارآفرینان از مرحله اعطای تسهیلات تا بازار فروش است که به همین منظور تا پایان هفته بسیج، نمایشگاه دائمی عرضه محصولات خرد خانگی در بیرجند راه اندازی می‌شود.

سرهنگ هزاری با تأکید بر توجه به تولید محصولات باکیفیت و بازار پسند افزود: زمانی می‌توانیم صحبت از رونق بازار تولیدات خرد خانگی کنیم که محصولاتی کیفی، کاملا بهداشتی، دارای نشان استاندارد و مشتری پسند روانه بازار کنیم و رویکرد ما حمایت از اینگونه مشاغل است تا تولیدات مناسبی در رقابت با بازار داشته باشند.

او همچنین افزود: همزمان با هفته بسیج ۳۱۵ کارگاه اشتغالزایی در حوزه مشاغل خانگی در استان راه اندازی می‌شود که برای آن‌ها ۳۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی، افتتاح ۴۹ طرح عمرانی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان برشمرد و گفت: برای بهره برداری از این طرح‌ها ۴۳ میلیارد تومان هزینه شده که شامل مسکن محرومان، احیای قنوات، آبرسانی و اصلاح شبکه و آسفالت بین مزارع است.

اعزام ۱۵۰۰ دانش آموز به مناطق عملیاتی 

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی همچنین افزود: در هفته بسیج، هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر استان در قالب اردو‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

سرهنگ هزاری، اجتماع ۱۵ هزار نفری بسیجیان استان را از برنامه‌های شاخص هفته بسیج عنوان کرد و افزود: منتخبان بسیجیان کشور در روز پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند که ۴۶ نفر از بسیجیان خراسان جنوبی برای شرکت در این برنامه به تهران اعزام می‌شوند.

او همچنین افزود: در هفته بسیج، آزادی ۱۵ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد با همکاری بسیج حقوقدانان برنامه ریزی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.