غرفه داری خراسان جنوبی در نمایشگاه غذای پکن/ ۸۸ درصد تعهد اشتغال محقق شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از فعالیت غرفه استان در نمایشگاه بین المللی غذای پکن در کشور چین خبر داد.

اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری خراسان جنوبی با اشاره به حضور استان در نمایشگاه بین المللی غذای پکن که ۶ تا ۱۰ آذر در چین برگزار می‌شود، گفت: در این نمایشگاه برای اتاق تعاون استان غرفه رایگان در نظر گرفته شده که محصولات راهبردی بخش کشاورزی استان به خصوص محصول زرشک به نمایش گذاشته خواهد شد.

او همچنین از برپایی نمایشگاه حوزه صنعت آی تی در حوزه شرکت‌های دانش بنیان در دی خبر داد و افزود:محصول زرشک و سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی به عنوان زنجیره ارزش محصولات راهبردی خراسان جنوبی به مرکز معرفی شده است و حتما دستگاه‌های اجرایی استان همکاری لازم را با راهبر محصولات استان داشته باشند.

اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی هم گفت: از ابتدای امسال تاکنون از سوی دستگاه‌های اجرایی استان ۹ هزار و ۳۶۴ اشتغال در استان ایجاد شده که ۸۸ درصد تعهد اشتغال استان محقق شده است.

او با بیان اینکه در حوزه مشاغل هم ۶۷۵ پرونده با بانک‌های عامل معرفی شده است که تاکنون ۲۹۶ پرونده به مبلغ ۳۱۵ میلیارد ریال پرداخت شده است، اظهار کرد: دستگاه اجرایی و بانک‌ها نسبت به پرداخت و جذب حداکثری تسهیلات مشاغل خانگی اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.