بهره برداری از ۲۰ پروژه محرومیت‌زدایی در استان اردبیل

رییس بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: ۲۰ پروژه محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.

عباس نوظهور در همایش جهادگران فاطمی گفت: این تعداد جهادگر در قالب 550 گروه جهادی در سطح استان فعالیت داشته تا زمینه عمران، آبادانی، آسایش و رفاه مردم را فراهم کنند.

رییس بسیج سازندگی استان اردبیل افزود: همزمان با هفته بسیج به همت این گروه‌های جهادی پرتلاش 57 باب مسکن محرومان با همکاری کمیته امداد استان اردبیل تکمیل و تحویل نیازمندان می‌شود.

او آسفالت 67 کیلومتر راه روستایی و بهره‌برداری از طرح آبرسانی به 390 روستای استان را از دیگر اقدامات و فعالیت‌های بسیج سازندگی اعلام کرد و گفت: 20 پروژه محرومیت‌زدایی نیز در مناطق مختلف استان اردبیل همزمان با چهل و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفان در مناطق مختلف استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

نوظهور افزود: در شهرستان پارس‌آباد 50 گروه جهادی با همراهی یک‌هزار و 200 نفر نیروی مخلص و جهادی بسیجی در طرح‌‌ها و برنامه‌های مختلف مشارکت دارند و سعی آنها بر این است تا زمینه توسعه و پیشرفت متوازن استان را در مناطق مختلف فراهم کنند.

او در ادامه تصریح کرد: از 29 آبان ماه تا پنجم آذر هفته بسیج نامگذاری شده که در این هفته 850 عنوان برنامه در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود که بخش عمده ای از این برنامه‌ها با محوریت گروه‌های جهادی و آحاد مردم برگزار شده و سعی بر بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های مختلف است.

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: در شهرهای مختلف استان همایش جهادگران فاطمی همزمان با هفته بسیج در حال برگزاری است تا قدردان تلاش‌ها و زحمات 11 هزار بسیجی جهادی در قالب 550 گروه باشیم که با حضور در مناطق مختلف سعی دارند تا در خدمت مردم باشند.

نوظهور بیان کرد: بسیج سازندگی استان علاوه بر فعالیت‌های عمرانی و مشارکت در طرح‌های آبرسانی به مناطق روستایی و عشایری سعی کرده تا در حوزه اشتغال‌آفرینی نیز فعالیت‌های مناسبی را انجام دهد که در این باب همچنان بیش از 350 طرح اشتغالزایی در استان مورد حمایت جدی است.

او پرداخت تسهیلات برای صاحبان این طرح ها را با رویکرد ایجاد فرصت‌های اشتغال بیشتر یادآور شد و گفت: در سطح استان بسیج سازندگی تلاش می‌کند تا از ایده‌های خلاقانه و شرکت‌های دانش‌‌بنیان نیز حمایت‌های لازم را انجام داده و زمینه تقویت مشارکت این طرح‌ها را فراهم کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.