مسئول بسیج سازندگی خراسان‌ جنوبی خبر داد؛

خدمات‌رسانی ۹ هزار جهادگر همزمان با هفته بسیج

هنری گفت: همزمان با هفته بسیج ۹ هزار جهادگر خراسان جنوبی در قالب ۹۳۵ گروه جهادی در شهرستان‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران از آغاز رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در خراسان جنوبی همزمان با ۱۴ استان کشور خبر داد. 

او با بیان اینکه رزمایش جهادگران از ۲۸ آبان آغاز و تا ۷ آذر ادامه دارد، افزود: ۹ هزار جهادگر خراسان جنوبی در قالب ۹۳۵ گروه جهادی به صورت قرارگاه‌های جهادی منطقه‌ای، شهرستانی در شهرستان‌های مختلف فعالیت می‌کنند. 

هنری بیان کرد: در شهرستان بیرجند تمرکز جهادگران در روستای دستگرد، حاشیه شهر بیرجند است که از قبل بررسی‌های لازم انجام و مشکلات احصاء شده و متناسب با نیازهایی که داشتند تجمیع گروه‌های جهادی متخصص هماهنگ شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی عنوان کرد: حدود ۳۰۰ نفر از جهادگران شهرستان بیرجند در قالب ۵۰ تیم تخصصی در منطقه حضور پیدا کرده اند و در عرصه‌های مختلف عمرانی که شامل تکمیل و مرمت منازل محرومین و تکمیل منازل شهدا می‌شود، تیم های تخصصی اصناف و فنی، تیم‌های دامپزشکی، مشاوره، آموزشی و پزشکی در برنامه قرار گرفته است. 

او اظهار کرد: در رزمایش جهادگران فاطمی ۳ کار به صورت قرارگاهی پیگیری می‌شود که همه گروه‌های جهادی در اجرا با یکدیگر هماهنگ شوند و خروجی و اثربخشی بهتری داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار