ایجاد طرح های اشتغالزایی با کمک بنیاد برکت در ۱۰۰ روستا

مجری بنیاد برکت در کرمانشاه گفت : بنیاد برکت در چهار شهرستان پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی حضور موثری داشته و از ابتدای امسال در ۱۰۰ روستای این مناطق طرح‌های اشتغالزایی ایجاد کرده است.

رضا خرمی مجری بنیاد برکت در کرمانشاه با بیان اینکه بنیاد برکت از ابتدای امسال در ۱۰۰ روستای کرمانشاه برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی ورود کرده است، گفت : با توجه به حضور موثر تسهیلگران تا به امروز طرح‌های اشتغالزایی مناسبی به ویژه در حوزه زنجیره سبز و آبی داشته‌ایم.

وی با اشاره به هدف گذاری انجام شده برای اجرای بیش از ۱۱۰۰ طرح اشتغالزا، گفت: از سال ۱۳۹۸ تا امروز ۳۸۴ طرح اشتغالزا در ۲۰۰ روستا اجرا شده که این طرح‌ها برای حدود ۷۰۰ نفر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده است.

به گفته خرمی، ۴۰۰ طرح هم در مرحله تشکیل پرونده بوده و مابقی طرح‌ها هم در انتظار تایید کارشناسان بنیاد برکت هستند.

مجری بنیاد برکت در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بنیاد برکت در چهار شهرستان روانسر، جوانرود، ثلاث باباجانی و پاوه حضور موثری به ویژه در زنجیره سبز و آبی داشته است، افزود: بیشتر مناطق استان کرمانشاه کوهستانی و بیشتر اراضی به صورت باغ هستند، بنابراین تمرکز بر حوزه کشاورزی و باغبانی بیشتر بوده، به طوری که بیش از ۵۰ درصد از طرح‌های اشتغال زایی در حوزه کشاورزی و ۳۰ درصد هم در حوزه مشاغل خدماتی و حدود ۲۰ درصد هم در حوزه مشاغل فنی و خدماتی بوده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.