اجرای طرح شهید عجمیان در راستای شاداب سازی و بهینه سازی مدارس کشور

معاون پرورشی، فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان کرمانشاه، با اشاره به اجرای طرح شهید "عجمیان" در راستای شاداب سازی و بهینه سازی مدارس کشور توسط گروه‌های جهادی، گفت : در این طرح ۵۲۶ مدرسه شاداب سازی و بهینه سازی می‌شود.

احمد شایسته معاون پرورشی، فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : طرح شهید" عجمیان" یکی از طرح‌های مهم قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی، وزارت آموزش و پرورش در راستای شاداب سازی و بهینه سازی مدارس مناطق کم برخودار است.

وی بیان داشت: در این طرح گروه‌های جهادی؛ داوطلبانه، به رنگ آمیزی فضای محیط مدارس، تعمیر میز، صندلی، نیمکت، در و پنجره، ایزوبام و سرویس بهداشت مدارس کم برخودار می‌پردازند.

شایسته با بیان اینکه ۶۴۰ گروه جهادی در استان کرمانشاه برای شرکت در طرح شهید "عجمیان" اعلام آمادگی کردند، گفت: این گروه‌های جهادی، گروه‌های درون آموزش و پرورش متشکل از یک معلم و چند دانش آموز، است یا گروه‌های خارج از آموزش و پرورش مانند افرادی از قرارگاه سازندگی، بنیاد برکت، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هستند.

دبیر قرارگاه عدالت تربیتی، نصیب برابر آموزشی استان کرمانشاه در ادامه بیان داشت: ۵۲۶ مدرسه استان در طرح شهید عجمیان ثبت سامانه شده، که تا اول مهر زمان بازگشایی مدارس کار شاداب سازی و بهینه سازی آن‌ها انجام شود که وقتی دانش آموزان محلات کم برخودار وارد مدرسه خود می‌شوند، فضای بهتر و شاداب تری احساس کنند.

شایسته با بیان اینکه طرح شهید عجمیان امروز رسما به صورت نمادین در کشور آغاز به کار می‌کند، گفت: این مراسم امروز در مدرسه شهید "قائمی" منطقه آقاجان شهر کرمانشاه با حضور گروه‌های جهادی متشکل از معلمان و دانش آموزان آغاز بکار می‌کند.

وی اظهار داشت: در واقع کار شاداب سازی و بهینه سازی مدارس در قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزش و پرورش استان کرمانشاه از روز‌های قبل در سطح شهرستان‌ها شروع شده و تاکنون حدود ۱۴ مدرسه شاداب سازی و بهینه سازی شده است.

شایسته اعتبار این طرح را از محل کمک خیرین، منابع آموزش و پرورش و سازمان نوسازی و توسعه مدارس استان و منابع کشوری طرح شهید عجمیان اعلام کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.