کارکنان دولت در زنجان صاحب مسکن می‌شوند

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: براساس تفاهم نامه‌های منعقد شده میان وزارت راه و شهرسازی با دیگر وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها برای کارکنان مجموعه‌های دولتی، واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در این استان ساخته می‌شود.

اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته برای تعدادی از کارکنان دستگاه های دولتی براساس تفاهم نامه های منعقده در قالب طرح نهضت ملی مسکن تخصیص پروژه شد.

وی اضافه کرد: اولویت تامین زمین در این تفاهم نامه ها از سوی طرف تفاهم است و در صورت وجود نداشتن زمین مازاد در دستگاه های دولتی، وزارت راه و شهرسازی موظف است نسبت به تامین زمین و تعریف پروژه اقدام کند.

این مسوول یادآور شد: برخی از پروژه های نهضت ملی مسکن شهر زنجان در این بخش،‌ تعریف شده و در حال اجراست.

به گفته اسماعیلی، بحث طراحی و تخصیص طرح های مذکور در قالب تامین مسکن کارکنان دولت است و برخی نهادها نیز با تخصیص اراضی خود جهت استفاده از تسهیلات بانکی و دیگر مزایای طرح نهضت ملی مسکن در این طرح قرار گرفته اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه متقاضیان پروژه های یاد شده همانند سایر پروژه ها باید دارای فرم «ج» سبز باشند، گفت: همچنین این متقاضیان باید حائز شرایط دیگر طرح نهضت ملی از جمله نداشتن مالکیت و استفاده نکردن از تسهیلات مسکن را دارا باشند و اقساط اعلامی را نیز در موعدهای مقرر واریز کنند.

وی خاطر نشان کرد:دستگاه های دولتی و سازمان های مختلف می توانند با معرفی اراضی مازاد به اداره کل راه و شهرسازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای کارکنان خود پروژه تعریف کنند و براساس تفاهم نامه های منعقده از مزایای طرح نهضت ملی مسکن برخوردار شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.