۵۸۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زنجانی پرداخت شد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۸۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به سه هزار و ۵۵ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و سایر اقشار نیازمند پرداخت شد.

روح‌الله صالحی روز با بیان اینکه بیشترین تسهیلات پرداختی در زمینه‌های حمایتی و کارگشایی، اشتغال و خودکفایی و مسکن بوده است، گفت: به منظور ایجاد هم افزایی در تامین منابع مورد نیاز برای خدمت رسانی به خانواده های تحت حمایت بخشی از خدمات کمیته امداد به صورت معوض به جامعه هدف این نهاد ارائه می شود.

وی یادآورشد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در کنار رعایت موازین و مقررات بانکی، تسهیلات قرض‌الحسنه و معوض خود را با هدف گره‌گشایی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان و سایر نیازمندان پرداخت می‌کند.

صالحی اظهار داشت:‌ این تسهیلات در قالب احداث مسکن، تعمیرات، ودیعه مسکن، فرانشیز، وام ضروری، کمک هزینه فزانشیر و خدمات درمانی نیازمندان، فرهنگی، تسهیلات اربعین، کمک به اسکان موقت مددجویان، کمک به احداث تکمیل مسکن مددجویان کمک به تعمیر مسکن مددجویان، اهدای تسهیلات اشتغال نیازمندان و تامین شهریه دانشجویان و وام پرداختی از محل هم افزایی با بانک مهر ایران و رسالت پرداخت شده است.

وی با قدردانی از مشارکت مردم خیر و نیکوکار استان در ترویج سنت حسنه قرض‌الحسنه، تصریح کرد: مشارکت خیران در برنامه های اجرایی این نهاد از طریق سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت در کنار ترویج سنت قرض‌الحسنه زمینه کمک و تامین منابع برای رفع نیاز خانواده‌های تحت حمایت را بیش از پیش فراهم می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.