برگزاری همایش بصیرتی خادمان و امنیت سازان اربعین حسینی در همدان

در همایش بصیرتی خادمان و امنیت سازان اربعین حسینی و زمینه سازان ظهور از خانواده معظم شهدا و خادمان استان همدان قدردانی شد.

 فرمانده قرارگاه اربعین حسینی کشور در این مراسم با قدردانی از اهتمام مردم استان همدان در نقش آفرینی حماسه راهپیمایی اربعین حسینی گفت: همدانی‌ها در تمام عرصه‌ها خوش درخشیده اند.

سردار محمد شرفی زیرساخت‌های خوب انسانی اسکان و امنیت استان همدان را کم نظیر برشمرد و گفت: استان همدان با این وجود باید به استان هدف در راهپیمایی اربعین تبدیل شود تا برخی زیرساخت‌های موردنیاز هم ایجاد شود.

او یاری رساندن به دین خدا را خواسته رهبری دانست و گفت: انتظار داریم همانگونه که در اربعین مردم استان همدان خوش درخشیدند در انتخابات پیش رو هم به یاری دین و مملکت بپا خیزند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان نیز گفت: استان همدان در اربعین سنگ تمام گذاشت که نشان دهنده اشتیاق و ارادت مردم به اهل بیت (ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی، توسعه شعار و مناسک‌های مذهبی را کار بزرگ فرهنگی دانست که در مقابل هجمه‌های دشمن، کارآمد و گره گشاست.

فرمانده انتظامی استان نیز با ارائه گزارشی گفت: اربعین یادگار قیام امام حسین (ع) است و خادمان این جریان فرهنگی طلیعه داران ظهور هستند.

سردار امیری گفت: ۱۵۰ موکب با صد‌ها نفر عاشق حسینی، میزبانی بیش از ۲۲میلیون تردد زائر را در ایام اربعین برعهده داشته اند، ضمن اینکه با تلاش نیروی انتظامی در این ایام کمترین حوادث رانندگی را داشته ایم.

سیدرضا موسوی، مسئول ستاد مردمی اربعین حسینی استان هم گفت: ما افتخار می‌کنیم ۶۵ درصد زائران اربعین را پذیرایی داشته ایم و در عراق نیز ۲۸ موکب در خدمت زائران بوده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.