مجتمع ورزشی تخصصی جانبازان و معلولان سمنان به بخش خصوصی واگذار نشود

رییس هیات ورزش جانبازان و توانیابان استان سمنان گفت: مجتمع ورزشی تخصصی جانبازان و معلولان مرکز استان، با هدف حمایت از ورزشکاران این هیات ورزشی، به بخش خصوصی واگذار نشود.

نعمت‌الله نعمتی  رییس هیات ورزش جانبازان و توانیابان استان سمنان گفت: طبق قانون و برون سپاری خدمات، پیش‌بینی می‌شود مجتمع ورزشی تخصصی جانبازان و معلولان سمنان پس از افتتاح به بخش خصوصی واگذار شود، از این رو انتظار می‌رود اداره‌کل ورزش و جوانان استان سمنان با پیگیری قانونی مانع از واگذاری شود.

وی ادامه داد: تمامی مراکز استان‌های کشور مجتمع ورزشی تخصصی جانبازان و معلولان دارند و در استان سمنان این مجتمع در یک قدمی بهره‌برداری است که پیش‌بینی می‌شود پس از تکمیل با برگزاری مزایده، این مجتمع به بخش خصوصی واگذار شود.

نعمتی بیان کرد: انتظار می‌رود مجتمع ورزشی تخصصی جانبازان و معلولان مرکز استان سمنان پس از پیگیری و اخذ مجوز‌ها و مراحل قانونی در اختیار هیات ورزش جانبازان و توانیابان استان قرار بگیرد تا بتوان برای گرفتن میزبانی مسابقات ملی برنامه‌ریزی کرد.

رییس هیات ورزش جانبازان و توانیابان استان سمنان با اشاره به مدال‌آوری ورزشکاران این هیات در عرصه ملی و بین‌المللی، گفت: کسب مدال‌های رنگارنگ در رقابت‌های کشوری و برون‌مرزی توسط ورزشکاران جانباز و معلول استان نشان از توانمندی‌های ورزشکاران این رشته ورزشی است که به یقین با حمایت‌های لازم و کافی می‌توانند به موفقیت‌های بیشتری نیز دست یابند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.