امام جمعه سنندج:

نیروی دریایی بازوی پرتوانی در تامین امنیت کشور است

رستمی گفت: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران با قدرت و تجهیزات پیشرفته، بازوی پرتوانی در تامین امنیت کشور است.

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج  گفت: امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با قدرت و تجهیزات پیشرفته، در آب‌های آزاد ماموریت انجام می‌دهد که افتخار بزرگی برای کشورمان و قابل تقدیر است.

وی افزود: قدرت کشورمان در دریاهای آزاد و اقیانوس‌ها نشان از تلاش و خدمات شایسته نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دارد.

رستمی یادآور شد: امروز افتخار مردم کردستان این است که فرزندی از این آب و خاک در راس نیروی دریایی نقش‌آفرینی می‌کند و مورد اعتماد رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی زمینه‌های لازم را برای نقش‌آفرینی جوانان در عرصه‌های مختلف فراهم کرده است، افزود: در استان کردستان هزاران جوان نخبه و تحصیلکرده وجود دارد که زمینه اشتغال آن‌ها فراهم نشده و استان از ظرفیت‌ها و استعداد‌های این جوانان برای توسعه بهره گیرند.

وی با تاکید بر اینکه اتحاد مسلمانان در دفاع از فلسطین موجب بیداری جهان در برابر ظالم شده، گفت: اتحاد و همبستگی مسلمانان بزرگترین سلاح در برابر هجمه‌های دشمنان است و جهان اسلام امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند اتحاد است.

ماموستا رستمی با بیان اینکه کردستان سرزمین وحدت و برادری است، گفت: مردم این استان در طول تاریخ از شیعه و سنی در کنار هم در سنگر دفاع از ارزش‌های دین اسلام ایستاده و شهدای زیادی را تقدیم کرده‌اند.

امام جمعه سنندج با اشاره به حضور حماسی مردم کردستان در راهپیمایی صهیونیست‌ستیز، خاطر نشان کرد: مردم ایران همواره مدافع مظلومین در جهان بودهاند و در دفاع از مسلمانان مظلوم فلسطین از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.