پاکسازی ۶۳۷ منطقه در فارس و دستگیری ۲۱۷ سارق

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی فارس گفت: در اجرای طرح پیشگامان ۴ با محوریت مقابله با سرقت در استان، ۶۳۷ منطقه پاکسازی و ۲۱۷ سارق دستگیر شدند.

سرهنگ محمد هاشم قسام رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی فارس اظهار کرد: طرح پیشگامان ۴ با محوریت مبارزه با سرقت و در جهت رسیدگی به مطالبات مردم به مدت ۴ روز در سراسر استان فارس توسط مأموران انتظامی به مرحله اجرا در آمد.

او با بیان اینکه این طرح با بکارگیری ۹۸۷ گشت خودرویی و ۱۶۹ گشت موتوری اجرایی شده است، افزود: در این رابطه ۶۳۷ منطقه آلوده و جرمخیز پاکسازی شده است.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: در نتیجه اجرای این طرح، ۲۱۷ سارق دستگیر و در مجموع ۳۳۰ فقره انواع سرقت و تعداد زیادی اموال مسروقه از آنان کشف شد.

سرهنگ قسام اضافه کرد: همچنین در این رابطه ۳۵ دستگاه خودرو مسروقه و ۲۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد که پس از انجام مراحل قانونی به مالباختگان تحویل داده خواهد شد.

این مقام انتظامی گفت: جمع آوری ۳۲۴ معتاد متجاهر و توقیف ۷۷۲ دستگاه خودرو و ۲۳۴ دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم از دیگر نتایج اجرای طرح پیشگامان ۴ بوده است.

کشف بیش از ۴۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر، کشف ۸ هزار و ۳۷۰ لیتر سوخت قاچاق، کشف ۱۰۸ هزار و ۳۵۰ پاکت انواع سیگار قاچاق، کشف ۱۲ هزار و ۵۹۶ عدد انواع دارو‌های غیرمجاز و کشف ۵ هزار و ۲۹۰ عدد انواع کالای قاچاق و فاقد مدارک قانونی از دیگر نتایج مهم اجرای طرح پیشگامان ۴ بود که سرهنگ قسام آن‌ها را رسانه‌ای کرد.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و مجموعه انتظامی با اجرای مستمر و هدفمند طرح‌های انتظامی، امنیت و آرامش را به مردم هدیه داده و به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار می‌دهد که با برخورد قانونی و قاطعانه پلیس مواجه خواهند شد.

برچسب ها: دستگیری سارق ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار