رئیس حوزه قضایی زرند:

دوران شرارت در زرند به سر آمده است

در پی عملیات ضربتی و دستگیری شرور مشهور زرند، رئیس دادگستری این شهرستان، برخورد قاطع دستگاه قضایی با اینگونه افراد را زمینه ساز پایان شرارت دانست.

 ابوالفضل فرحبخش با قدردانی از عوامل اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: امروزه دوران شرارت، عربده کشی و اوباشگری به سر رسیده و افراد شرور و اوباش بدانند جایی در زرند ندارند؛ چرا که با عنایت الهی و با اقدامات هماهنگ اطلاعاتی، پلیسی و قضایی این شهر برای مزاحمان مردم و مخلین امنیت ناامن خواهد شد.

رئیس شورای پیشگیری از وقوع بزه شهرستان زرند اظهار داشت: امروز یکی از مطالبات به حق مردم وجود شرایطی امن در جامعه و برخورداری از امنیت و آرامش روانی است که دستگاه قضایی در مقام برخورد با مجرمین و افراد شرور خود را مکلف به ایجاد چنین شرایطی می‌داند.

وی با اعلام شناسایی تعدادی از اراذل و اوباش افزود: هر چند که معدود افرادی هستند که تصور می‌کنند با قدرت نمایی، بستن خیابان، عربده کشی و ایجاد مزاحمت برای مردم می‌توانند خود را بزرگ و قدرتمند جلوه دهند؛ اما بایستی این افراد بدانند که زیر ذره بین نظارتی و رصد دستگاه‌های اطلاعاتی قرار دارند و بنابراین با کوچکترین خطا و اشتباهی به چنگال قانون و عدالت سپرده و به سزای اعمالشان خواهند رسید.

این مقام قضایی تصریح کرد: امنیتی که در شهرستان زرند به قیمت خون شهدا و رشادت‌های عوامل نظامی و انتظامی به دست آمده، خط قرمز دستگاه قضایی است.

وی بیان داشت: در این زمینه وجود افراد شرور در شهری شهید پرور مانند زرند شایسته نیست؛ اما برای کنترل خشونت در شهرستان علاوه بر اقدامات سلبی دستگاه قضایی نیازمند اقدامات فرهنگی، دستگاه‌های متولی و مستمر نهاد‌های فرهنگ ساز خواهیم بود.

رئیس حوزه قضایی زرند با اعلام محکومیت قبلی شرور دستگیر شده، تاکید کرد: در پرونده‌های پیشین این فرد با موضوع سرقت و... به مجازات تبعید از زرند محکوم شده بود و با تشکیل پرونده جدید و ارسال کیفرخواست به دادگاه به طور قطع شدیدترین محکومیت بازدارنده به جهت پایان دادن به شرارت این فرد در نظر گرفته خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار