دیدار وزیر ارشاد با دست‌اندرکاران «محفل۲»

اسماعیلی در حالی با دست‌اندرکاران برنامه «محفل» دیدار کرد که سری دوم این برنامه تلویزیونی در حال تولید است و ماه رمضان از شبکه ۳ پخش خواهد شد.

بی‌شک برنامه «محفل» پدیده تلویزیون در ایام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ بود؛ برنامه‌ای که بسیاری از مخاطبان خصوصاً کودکان و نوجوانان را به حفظ و تلاوت قرآن علاقه‌مند کرد. بسیاری از جمله رئیس صداوسیما این برنامه تلویزیونی را نوآورانه و خلاقانه عنوان کردند.

ویژه برنامه تلویزیونی «محفل» از ابتدا تا انتهای ماه مبارک رمضان، هر روز ساعات پیش از افطار روی آنتن می‌رفت؛ این برنامه که با حضور ۵ میزبان بین‌المللی و ۱۵۰ میهمان از سراسر جهان در ماه مبارک رمضان روی آنتن تلویزیون رفته بود، توانست میزان قابل توجهی از علاقه‌مندان قرآن کریم در سطح کشور و جهان اسلام را با خود همراه سازد.

پیگیری‌ها از همان روز‌های پایانی فصل اول نشان می‌داد که این برنامه فصل دومی هم دارد. سیدمحمدحسین گلپایگانی تهیه‌کننده این برنامه گفت: در حال برنامه‌ریزی و آماده کردن مقدمات تولید هستیم. امیدوارم بتوانیم فصل دوم «محفل» را برای ماه مبارک رمضان آتی آماده کنیم. امیدوارم این جریانی که آغاز شده را بتوانیم به عنوان یک برندِ مهم ادامه دهیم.

چندی پیش هم مشخص شد که سری دوم برنامه تلویزیونی «محفل» با همت این مرکز و همکاری شبکه سه سیما در حال تولید است و ماه رمضان از این شبکه پخش خواهد شد.

حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان، احمد ابوالقاسمی، حامد شاکرنژاد، رضوان درویش از کشور سوریه و حسنین حلو از کشور عراق، کارشناسان و میزبانان ایرانی و بین‌المللی برنامه «محفل» بودند که به عنوان بزرگ‌ترین برنامه قرآنی تلویزیون با میزبانی از قاریان، حافظان و استعداد‌های برتر قرآنی ایران و جهان با اجرای رسالت بوذری از قاب شبکه سه سیما پخش می‌شد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با عوامل و دست‌اندرکاران فصل دوم «محفل» دیدار کرد. در این جلسه معاونین وزارتخانه از جمله معاون هنری و رئیس سازمان سینمایی حضور داشتند.

علیرضا معاف معاون قرآن و عترت به عنوان گرداننده جلسه و تهیه‌کننده برنامه «محفل»، مدیر گروه معارف شبکه سه و چند تن از مدیران تلویزیون نیز در جلسه حضور پیدا کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار