۳ هکتار از اراضی ملی در ریگان رفع تصرف شد

دادستان ریگان از رفع تصرف ۳ هکتار از اراضی ملی و دولتی در ریگان خبر داد و گفت: ارزش ریالی زمین‌های رفع تصرف شده بیش ۱۸۰ میلیارد ریال است.

سید روح الله میرتاج الدینی گفت: با هدف عمل به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمینه مبارزه با پدیده شوم زمین خواری، میزان ۳ هکتار از اراضی ملی که در تصرف متصرفین به صورت غیر قانونی بود با دستور و نظارت دادستان ریگان در معیت و با حضور نیرو‌های فراجا رفع تصرف و به بیت المال برگردانده شد.  

او  موقعیت اراضی متصرفه را داخل محدوده و حریم شهرمحمد آباد ریگان اعلام کرد.

این مقام قضایی تصریح کرد: از ابتدای امسال از سوی اداره راه و شهرسازی، بیش از ۴ هکتار از زمین‌های ملی ودولتی در شهرستان‌های ریگان و گنبکی از چنگ زمین خواران و متصرفین بازستانده شده و به بیت المال بازگشته است.

او بیان کرد: شهروندان قبل از هر گونه اقدام به خرید اراضی در محدوده و حریم شهر‌های تابعه برای اطمینان از ماهیت ملک مورد نظر، مراتب را از طریق واحد املاک اداره راه وشهرسازی استعلام کنند تا مورد سوء استفاده افراد سود جو و فرصت طلب قرار نگیرند.

ابوالقاسمی، رئیس اداره راه وشهرسازی ریگان نیز گفت: مردم در صورت مشاهده هر گونه تصرف اراضی ملی در محدوده و حریم شهر با شماره تلفن واحد یگان حفاظت از اراضی دولتی اداره راه و شهرسازی ۴۴۳۶۱۲۶۳_۰۳۴ تماس حاصل فرمایند.

او گفت: اراضی ملی و دولتی محدوده و حریم شهر‌های تابعه به صورت محسوس و نامحسوس و به صورت  شبانه روزی؛ حتی در ایام تعطیل از سوی یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی مورد گشت زنی قرار می‌گیرند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار