جنبش دانشجویی باهویت استکبارستیزی متولد شده است

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان چابهار گفت: دانشجویان در هر زمان که کشور و انقلاب به آنها نیاز داشته باشد در میانه میدان هستند.

  علی عزیزی  بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدارهای مختلف از جمله دیدارهای که دانشجویان در آن حضور دارند به نقش پیشرانی و پیشروی جریان دانشجویی تأکید دارند؛ لذا حضور ملموس دانشجویان در میدان علم که یکی از میدان‌های قدرت آفرینی برای نظام است.
 
وی با بیان اینکه دانشجویان نقش اساسی در تحولات کشور دارند، تصریح کرد: ازآنجاکه دانشگاه و دانشجو مبدأ تحولات اجتماع محسوب می‌شوند هرگونه تحول و تغییر مثبت یا منفی در نوع رفتار و نگاه‌کردن جامعه نشئت‌گرفته از جریان دانشجویی است؛ بنابراین اگر دانشگاه و دانشجو به‌خوبی مأموریت خود را انجام دهند جامعه نیز رو به تعالی گام برمی‌دارد.
 
عزیزی با بیان اینکه در سال‌های اخیر هجمه‌های دشمن علیه نظام و انقلاب بیشتر و پیچیده‌تر شده است، خاطرنشان کرد: غرب قشر جوان جامعه که بی شک آینده‌سازان کشور خواهند بود را هدف اصلی خود قراردادند لیکن هوشیاری و شناخت ابزارهای دشمن در تغییر بایدها به‌خوبی در دانشگاه مطرح و راه‌های مقابله با آن طراحی و اجرا شود آشنایی دانشجویان با دستاوردهای کشور در دوران بعد انقلاب و پاسخ به شبهات موجود در بین دانشجویان در غالب کرسی‌های آزاداندیشی تریبون آزاد و نشست‌های تخصصی می‌توانند عرصه را بر دشمن تنگ کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار