تداوم بمباران شدید جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در غزه

خبرنگار المیادین در غزه از تداوم بمباران شدید جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خبر داد.

خبرنگار المیادین در غزه اعلام کرد: بمباران شدید جنگنده‌های رژیم صهیونیستی تداوم دارد و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حال بمباران شدید مناطق شرقی از شهر خان یونس در جنوب غزه هستند.

خبرنگار المیادین همچنین از شهادت شماری زیادی از ساکنان غزه بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به غزه و انتقال آن‌ها به بیمارستان شهدای الاقصی خبر داد.

در جبالیا نیز اشغالگران به کشتار جمعی ادامه داده و مرتکب فجایع جدید شدند.

در تل الزعتر و چهار مدرسه اسکان آوارگان در اردوگاه جبالیا، کشتار جدیدی از سوی اشغالگران رخ داده است.

بر اثر بمباران منزلی در رفح در جنوب غزه، شماری دیگر از غیرنظامیان شهید و زخمی شدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حملات جدید خود به «دیر البلح» در مرکز غزه هم شماری از غیرنظامیان را شهید و برخی دیگر را زخمی کردند.

این در حالی است که روز جمعه «منیر البرش» مدیرکل وزارت بهداشت فلسطین در غزه گفت: به‌دلیل شدت و گستردگی بمباران توسط اشغالگران، بیمارستان‌های جنوب غزه گنجایش این تعداد بالای زخمی‌های انتقال یافته از شمال نوار غزه را ندارند.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که به دلیل بمباران گسترده بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شمال غزه در مرحله قبل از آتش‌بس یک هفته ای، بخش درمانی این منطقه به طور کامل از کار افتاده بود.

البرش افزود: ما به علت گستردگی مناطق مورد حمله توسط ارتش اشغالگر، در زمینه تهیه آمار شهدا، با مشکل مواجه هستیم.

مدیرکل وزارت بهداشت فلسطین در غزه تصریح کرد: براساس آمار به‌دست آمده، تاکنون بیش از ۴۶ هزار فلسطینی بر اثر بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی زخمی شده اند که فقط ۳۸۸ زخمی توانسته اند برای مداوا از طریق گذرگاه رفح از غزه خارج شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار