رییس کل دادگستری استان کرمان:

مردم از کمبود بلیط هواپیما گلایه‌مند هستند

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت:دستگاه قضایی استان کرمان در راستای حفظ حقوق عامه از صنعت حمل ونقل هوایی استان حمایت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان ضمن تبریک روز جهانی هواپیمایی گفت:علیرغم همه توطئه‌ها و تلاش‌های دشمنان در ناامن سازی کشور، با هوشیاری نهاد‌های اطلاعاتی وامنیتی خوشبختانه طی چند سال گذشته شاهد کوچکترین رخداد ناامنی در صنعت هواپیمایی کشور و استان کرمان نبوده و هیچ مورد هواپیماربایی نداشته ایم. 
 
رییس شورای قضایی استان کرمان اظهار کرد:خوشبختانه طی سال‌های اخیر صنعت حمل ونقل هوایی فراگیر شده است و اقشار مختلف مردم از سفر‌های هوایی استفاده می‌کنند لذا ضرورت دارد به تناسب تقاضا‌های موجود میزان پرواز‌ها و فروش بلیط‌ها افزایش یابند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان یکی از گلایه مندی های به حق مردمی را کمبود تعداد بلیط هواپیما برشمرد و افزود: ضمن تشکر از مدیرکل فرودگاه‌های استان که تلاش زیادی درخصوص افزایش پرواز‌های استان دارندضرورت دارد مسئولان مربوطه در خصوص افزایش پرواز‌ها وبه تبع آن افزایش صندلی در ناوگان هوایی استان کرمان تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

وی تصریح کرد: باید پای شرکت‌های مختلف هواپیمایی را به کرمان باز کنند و با شرکت‌های هواپیمایی مختلف قرارداد بسته شود.

حمیدی با اشاره به اینکه صنعت حمل و نقل هوایی و هوانوردی نقش بسزایی در توسعه هر جامعه و کشوری دارد، افزود:هرچه صنعت حمل ونقل هوایی پویاتر و فعالتر باشد شاهد رشد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بیشتری در آن جوامع هستیم و امروزه اکثر کشور‌های دنیا بیشترین بهره را از این صنعت می‌برند .

 وی افزود:استان کرمان به عنوان بزرگترین پهنه هوانوردی کشور با دارا بودن ۵ فرودگاه نقش و تاثیر بسزایی در صنعت حمل ونقل هوایی کشور را دارد.

برچسب ها: هواپیما ، گلایه مند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار