امتیاز بنیاد ملی نخبگان، شامل دانشجویان شاهد و ایثارگر هم می‌شود

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: طبق رایزنی‌ با بنیاد ملی نخبگان، در نظر داریم دانشجویان شرکت‌کننده در طرح‌های شاهد و ایثارگر بتوانند از امتیاز جایزه ملی نخبگان استفاده کنند.

تقی‌زاده٬ مدیر کل امو‌ر دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: رویکرد این اداره کل در حوزه دانشجویان شاهد و ایثارگر توانمندسازی دانشجویان است در این راستا تلاش می‌شود در تمام حوزه‌ها مقدمات این مهم فراهم شود.

وی ادامه داد: طبق رایزنی‌های انجام شده با بنیاد ملی نخبگان، در نظر داریم دانشجویان شرکت کننده در طرح‌های اداره کل دانشجویان شاهد وایثارگر بتوانند از امتیاز جایزه ملی نخبگان استفاده نمایند. برای این کار پیشنهاد انعقاد تفاهم نامه با بنیاد ملی نخبگان را در دستور کار داریم.

 تقی‌زاده درباره جشنواره شهید آوینی تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده قصد داریم شرایط را فراهم سازیم تا برای اجرای دومین جشنواره شهید آوینی تمام دانشجویان کشور بتوانند حضور داشته باشند به طوری که این جشنواره علاوه بر دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم مشمول کلیه دانشجویان شاهد و ایثارگر، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین دانشگاه‌های آزاد اسلامی نیز شود.

مدیر کل امو‌ر دانشجویان شاهد و ایثارگر در خصوص نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر نیز تصریح کرد: با شروع سال تحصیلی دانشجویانی که متقاضی نقل و انتقال به دانشگاه‌های محل سکونت خود بودند را مورد بررسی قرار داده و به نقل و انتقال آن‌ها رسیدگی شد. 

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر افزود: درخواست صد در صد دانشجویانی که به اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر مراجعه کردند، بررسی شد و جهت انتقال به دانشگاه‌های مورد تقاضا معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
اگه امام زمان ظهور کنه این افراد به دلیل سهمیه ها رانتها و بخوربخورهای بی حساب و کتاب اولین افرادی هستن که منافعشون به خطر میوفته به همین دلیلم با ایشون دشمن هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
من خودم انقلابی ام اما این امتیازات و حمایت های ناعادلانه ای که از افراد بی ربط میشه یک انحراف در این انقلاب هست. یک سازمان عریض و طویل درست شده به جای اینکه به معیشت و زندگی معمول و درمان جانبازان و ایثارگران برسه چسبیده به ایجاد رانت و ویژه خواری رسمی در این مملکت. اینطوری هم ضربه به شهدا و ایثارگران میزنید و هم به انقلاب. آقا یک سهام دولتی یا حقوق و مقرری برای ایشان اختصاص بدید و تمام. چرا باید در همه عرصه ها یک ویژه خواری باز بشه برای خانواده هاشون. چرا باید کسی که هیچ اعتقادی به انقلاب و اسلام نداره ولی چون باباش جانبازه استخدام رسمی و تبدیل وضعیت بشه ولی کسی که نزدیک 30 سال مخلصانه و مؤمنانه به انقلاب خدمت کرده باید قراردادی باشه؟ چرا برای رقابت های علمی سهمیه قائل شدید؟ چرا معافیت مالیاتی میدید که پیمانکاران دیگه نتونند با اینها رقابت کنند. چرا پروانه و اشتراک و امتیازهای بهره برداری و تأسیس میدید که فقط یه عده خاص بتونند ازش بهره ببرند. فکر کردی مادر شهید روستای محروم ما میتونه ماشین خارجی وارد کنه؟! این عین بی عدالتی و خیانته به خون تمام شهدا. من به عنوان یک بسیجی انقلابی میگم، ننگ بر شما.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
این عدالت نیست این همه سهمیه برای کنکور ( خدایا به فریاد ما برسید از دست اینهمه بی عدالتی)
آخرین اخبار