رتبه نخست استان یزد در استقرار چرخه بهره‌وری کشور

معاون آمار و برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد گفت: یزد با اختلاف چشمگیر از استان دوم در جایگاه نخست چرخه بهره وری قرار گرفته است.

جعفر رحمانی معاون آمار و برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد در دوره آموزشی آشنایی با نظام‌نامه چرخه مدیریت بهره‌وری که با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، گفت: با توجه به انتخاب یزد به عنوان استان پایلوت بهره‌وری کشور، برگزاری دوره آموزشی آشنایی با نظام‌نامه چرخه مدیریت بهره‌وری می‌تواند برای هماهنگی بیشتر عناصر زیست‌بوم بهره‌وری در استان موثر واقع شود. 

او از تدوین اولین برنامه بومی ارتقای بهره‌وری کشور در استان یزد با عنوان «یزدِ بهره‌ور» یاد کرد و افزود: این برنامه به عنوان تجربه‌ای از بلوغ نظام حکمرانی منطقه‌ای از سوی استان یزد مطرح شده است. 

معاون آمار و برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با اشاره به رتبه نخست استان یزد در استقرار چرخه بهره‌وری کشور اظهار داشت: بر اساس گزارش منتشر شده در ماهنامه سازمان ملی بهره‌وری ایران، استان یزد با عملکرد ۴۸ درصدی خود و با اختلاف چشمگیر از استان دوم در جایگاه نخست این رتبه‌بندی قرار گرفته که نشان توجه مدیران ارشد استانی به موضوع بهره‌وری است. 

رحمانی از حاضران در این دوره خواست برای تحقق طرح‌های پیشران بهره‌وری در استان به خصوص طرح‌های حوزه آب و انرژی از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کرده و در پیشبرد آن با تمام قوای مجموعه خود در این مسیر گام بردارند.

برچسب ها: رتبه نخست ، بهره وری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار