نظر فعالان مجازی و یادداشت نویسان قزوینی در فرآیند انتخابات ارزشمند است

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: نظر فعالان حوزه فضای مجازی و یادداشت نویسان رسانه‌های برخط و مکتوب در فرآیند انتخابات ارزشمند است.

حامد فتوحی دبیر ستاد انتخابات استان قزوین در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان قزوین با موضوع انتخابات در قاب رسانه گفت: نظر فعالان مجازی و یادداشت نویسان قزوینی در فرآیند انتخابات ارزشمند است و برای استفاده و بهره‌مندی از این ظرفیت به زودی نشست هم اندیشی با این فعالان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی اظهار نظر‌های انتخاباتی در فضای رسانه غیرکارشناسی هستند، افزود: لازم است که اهالی رسانه تا حدودی با مبانی قانون انتخابات آشنا باشند و اگر یک نکته مبهمی در ذهن آنان باقیمانده، در پرسش از مسئولان و متولیان، موضوع را برطرف کنند.

فتوحی، مهمترین شاخص انتخاباتی را مشارکت سیاسی دانست و گفت: یکی از شاخص‌ها، افزایش سطح مشارکت سیاسی است تا حضور مردم در انتخابات پرشورتر شود، به همین دلیل از فعالان فضای مجازی و یادداشت نویسان می‌خواهیم که در این حوزه به صورت جدی وارد عمل شوند.

این مسئول افزود: برای نخستین مرتبه در این دوره از انتخابات مجلس و خبرگان رهبری حتی یک نفر از منتصبان دولتی در هیات اجرایی حضور ندارد تا هیچ دخالتی در این رابطه صورت نگیرد.

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: همه ما باید خود را پاسخگوی افکار عمومی بدانیم و در هر جایگاهی که قرار داریم برای شور انتخاباتی تلاش کنیم.

استان قزوین دارای سه حوزه انتخابیه و چهار کرسی برای نمایندگان در خانه ملت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.