مراکز نیکوکاری خراسان رضوی ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال درآمد کسب کرده‌اند

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: بیش از ۸۶۰ مرکز نیکوکاری در استان فعال هستند که درآمد این مراکز از جذب کمک‌ها طی هشت ماه ابتدایی امسال هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بوده است.

رضا سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی در همایش تجلیل از خیرین و حامیان طرح اکرام کمیته امداد کاشمر گفت: سال قبل ۹ میلیون و ۵٠٠ هزار مورد خدمت‌رسانی توسط کمیته امداد در استان صورت گرفته است.

وی از جذب هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال درآمد زکات طی مدت هشت ماه خبر و ادامه داد: با توجه به این که در شرق کشور خشکسالی وجود دارد، اما از نظر زکات از سایر استان‌ها جلوتر هستیم.

او درآمد صندوق‌های صدقات خراسان رضوی طی بازه زمانی یاد شده را ۳۸۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: جمع آوری این مبلغ از صندوق صدقات استان رضایت بخش نیست.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشمر نیز گفت: ۶ هزار خانواده در این شهرستان را تحت حمایت داریم و ۱۲ هزار نفر نیز از خدمات کمیته امداد استفاده می‌کنند.

محمد حسین زاده افزود:۲۲۰ بیمار صعب العلاج در شهرستان زیر پوشش این نهاد خدمت رسان هستند که هزینه درمان آن‌ها خیلی زیاد است.

وی ادامه داد: هزار و ۹۰۰ دانش آموز و ۱۰۳ طلبه و دانشجو نیز از خدمات کمیته امداد کاشمر بهره می‌گیرند و همچنین ۶١ منزل مسکونی نیز تا پایان سال تکمیل شده است و به مددجویان کمیته امداد در این شهرستان تحویل خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار