یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام ۲باند قاچاق مواد مخدر با کشف یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد افیونی در ۲ عملیات مقتدرانه پلیس مواد مخدر استان در زاهدان و ایرانشهر خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از حمل ۲ محموله سنگین مواد مخدر توسط اعضای باند سازمان یافته که قصد انتقال مواد مخدر از شهرستان‌های زاهدان و ایرانشهر به مرکز کشور را داشتند، به دست آوردند.

وی افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات، سرانجام اعضای این باندها را که با پنج دستگاه خودرو سواری در حال جابه‌جایی محموله‌های مواد مخدر در محورهای فرعی شهرستان‌های موصوف بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران پلیس پس از رصد و تعقیب و مراقبت خودروهای حامل مواد مخدر، دستور ایست را صادر که خودروها بدون توجه به ایست پلیس قصد متواری شدن را داشته که ماموران پلیس با اقدامات پلیسی و به موقع خودرو ها را متوقف می‌کنند.

وی با اشاره به توقیف پنج دستگاه خودرو و دستگیری هشت نفر قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات‌ها، خاطرنشان کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروهای توقیفی، یک تن حشیش و ۷۰۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

برچسب ها: موادمخدر ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار