کشف ۲۲۰ کیلوگرم شیشه در مرز میرجاوه

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف ۲۲۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه توسط مرزداران هنگ میرجاوه خبر داد.

 سردار رضا شجاعی گفت: در راستای تشدید مبارزه با پدیده شوم قاچاق موادمخدر، مرزداران هنگ مرزی میرجاوه پس از چند روز کار اطلاعاتی و عملیاتی و انسداد معابر و پایش مستمر نوار مرز و با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان موادمخدر برای انتقال محموله خود در منطقه مرزی به داخل کشور مطلع و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان مشخص شد و مرزداران دلاور هنگ مرزی میرجاوه در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان موفق شدند، محموله موادمخدر را کشف کنند.

وی بیان کرد: قاچاقچیان که قصد داشتند موادمخدر را در فرصتی مناسب وارد کشور کنند در این امر ناکام ماندند و به محض مشاهده مرزداران، اقدام به تیراندازی به سمت مرزداران کرده که مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کرده که به علت حجم زیاد آتش مرزداران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته و عرصه را بر خود تنگ دیده و با برجا گذاشتن محموله موادمخدر از محل متواری شدند.

شجاعی در ادامه بیان کرد: مرزداران مجاهد مرزبانی استان سیستان و بلوچستان در این عملیات، موفق شدند مقدار ۲۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه را کشف کنند.

 

برچسب ها: مرزبانی ، موادمخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار