استاندار سمنان:

واحد‌های گردشگری متخلف در سمنان پلمب می‌شوند

هاشمی از تشویق واحد‌های گردشگری با خدمات‌رسانی مطلوب و پلمب واحد‌های متخلف در استان سمنان خبر داد.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان سمنان ویژه ایام فاطمیه گفت: نظارت و بازدید میدانی با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی از تأسیسات گردشگری اهمیت فراوانی در ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مسافران و زائران دارد.

استاندار سمنان با بیان اینکه خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و زائران علی ابن موسی‌الرضا (ع) از اهداف ستاد اجرایی خدمات سفر استان است، افزود: اقدامات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان در خدمات‌رسانی به مسافران و زائران قابل‌تقدیر است.

هاشمی بر لزوم رفع نقاط حادثه‌خیز و افزایش مدت ماندگاری مسافران و زائران در استان سمنان تأکید کرد و گفت: اقدامات لازم برای کاهش تصادف جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی انجام شود.

وی با اشاره به برودت هوا افزود: استان سمنان همواره در طول سال میزبان زائرانی از کشور عراق است و دهیاری‌ها برای اسکان و رفاه حال زائران در مساجد اقدامات لازم را انجام دهند.

استاندار سمنان خواستار تشویق واحد‌های گردشگری خدمات رسان که به شکل مطلوبی به مردم خدمت می‌دهند و همچنین پلمب واحد‌های متخلف در استان سمنان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار