پیگیری اجرای طرح باک پر برای کامیون‌های عراقی

سرپرست اداره کل گمرک پرویزخان گفت : در راستای مصوبه‌های کمیته هماهنگی مرز، پیگیر اجرای طرح باک پر برای کامیون‌های عراقی هستیم و با اجرای کامل آن شاهد کاهش قابل توجه عرضه سوخت قاچاق در این مرز خواهیم بود.

رضا قربانی سرپرست اداره کل گمرک پرویزخان گفت : رایزنی‌هایی با طرف عراقی برای اجرای کامل طرح «باک پُر» انجام شده و در این راستا با هرگونه قاچاق سوخت در این مرز برخورد جدی می‌شود و اجازه نخواهیم داد سوداگران سوخت با خیالی راحت به قاچاق این سرمایه ملی اقدام کنند.

وی اظهار کرد: مبارزه با قاچاق سوخت از سیاست‌های اصلی گمرک است و برای این کار تمام تلاش خود را خواهیم کرد و کنترل مبادی ورودی گمرک در پرویرخان تقویت می‌شود.

سرپرست اداره کل گمرک پرویزخان همچنین تصریح کرد: در راستای مقابله با قاچاق سوخت با تلاش و پیگیری پرسنل این گمرک در یگان حفاظت و همکاری پلیس اقتصادی مرز تعداد یک هزار و ۱۰۰ گالن ۲۰ لیتری سوخت شامل بنزین و گازوئیل از سوداگران کشف شد.

وی با قدردانی از تلاش‌های پرسنل یگان حفاظت، حراست و پلیس اقتصادی مرز گفت: مرز پرویزخان یکی از مرز‌های مهم کشور در صادرات کالا و ترانزیت سوخت در غرب کشور است که از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه ۶۶۰ میلیون دلار کالا از این مرز به عراق صادر شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار