برپایی نمایشگاه شب یلدا در ارومیه

در آستانه شب یلدا، نمایشگاه عرضه محصولات ویژه این ایام در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه برپا شد.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، اظهار کرد: همزمان با روز‌های پایانی پاییز و در آستانه شب یلدا، نمایشگاه عرضه محصولات ویژه این ایام در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه برپا شد.

عبدالحمید سرتیپی اظهار کرد: این نمایشگاه در فضایی هشت هزار مترمربعی در قالب ۲۰۰ غرفه با مشارکت ۱۸۰ شرکت از آذربایجان غربی و ۲۰ شرکت از استان‌های آذربایجان شرقی، مشهد، اصفهان، زنجان و تهران در پارک جنگلی دایر است.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، اظهار کرد: نمایشگاه ویژه محصولات شب یلدا تا ۲۸ آذرماه جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۲ آماده بازدید علاقه‌مندان و شهروندان شده است.

سرتیپی ادامه داد: سعی شده است تا در این نمایشگاه محصولات با کیفیت، با قیمت مناسب در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی ارائه کالا‌های مرتبط با آیین شب یلدا و فروش ویژه زمستانه و موردنیاز شهروندان، ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف کننده، ایجاد فضا‌های رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالا‌های مورد نیاز را از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه برشمرد.

سرتیپی اضافه کرد: در این نمایشگاه انواع حلوا، خشکبار، آجیل، پشمک، شیرینی، تنقلات شب یلدا و همچنین مواد پروتئینی در معرض دید و خرید مردم قرار داده شده است.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی،  با اشاره به برگزاری نمایشگاه شب یلدا در شهرستان میاندوآب افزود: این نمایشگاه نیز با ۱۶۰ غرفه در فضایی به مساحت سه هزار مترمربع با حضور شرکت‌های مختلفی از هشت استان از ۱۵ آذرماه دایر شده و تا ۳۰ آذر ادامه خواهد داشت.

پنجشنبه هفته آینده ۳۰ آذر و شب آن، شب یلداست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.