دستگیری دو متهم به ۵۱ فقره سرقت در مشهد

دو متهم به ۵۱ فقره سرقت در مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی کلان شهر مشهد گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی ۲ متهم به ۵۱ فقره سرقت در شهر مشهد شناسایی و دستگیر شدند.  

سرهنگ احمد نگهبان افزود: در پی گزارش سرقت از یک منزل مسکونی در محدوده شمال شهر مشهد، کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد با پی گیری موضوع وتحقیقات میدانی یک متهم را شناسایی و وی را به همراه همدستش که یک زن جوان است در مخفیگاهشان در محدوده بولوار طبرسی شمالی دستگیر کردند.

وی افزود: در این ماجرا سارقان در نبود ساکنان پس از نفوذ به داخل خانه مقادیری طلا، یک دستگاه لپ تاپ و دیگر وسایل باارزش به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را سرقت کرده بودند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان دستگیرشده در اعترافات خود به ۲ فقره سرقت وسایل خانه، یک دستگاه موتورسیکلت و ۴۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در محدوده بولوار طبرسی شمالی و جنوبی، پنجتن، گلشهر، وحید، رسالت، شفا و خواجه ربیع و فروش اموال مسروقه به یک مالخر در حاشیه شهر مشهد اعتراف کردند

سرهنگ نگهبان افزود:: کارآگاهان پلیس آگاهی نیز در بازرسی از مخفیگاه متهمان که اغتیاد به موادمخدر دارند تعداد زیادی آچارآلات، ۲ دستگاه کامپیوتر خودرو، ۲ دستگاه تلفن همراه، ۲ عدد جک خودرو، ۲ حلقه لاستیک زاپاس و تعداد زیادی لوازم خودرو کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری مالخر هم گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
انگشت دزدها را قطع کنید، که درس عبرت باشد..بهتر چند ماه زندانی باشند.
آخرین اخبار