یک رسانه صهیونیست فاش کرد؛

جان باختن تعدادی از آوارگان فلسطینی اسیر شده در غزه

در پی شکل‌گیری جنجال به دلیل عریان کردن آوارگان فلسطینی اسیر شده توسط رژیم صهیونیستی، یک رسانه صهیونیست از جان باختن شماری از این اسرا در محل بازداشت خود در «نقب» پرده برداشت.

روزنامه عبری زبان «هاآرتص» امروز دوشنبه فاش کرد: ارتش اسرائیل صد‌ها اسیر را که در غزه دستگیر و بازداشت شده‌اند در اردوگاه نظامی ارتش در نقب واقع در نزدیک بئرالسبع نگهداری می‌کند.

این روزنامه اذعان کرد: تعدادی از این اسرا که در داخل غزه دستگیر شده بودند در اردوگاه نقب جان باختند و ارتش می‌گوید این موضوع را بررسی خواهد کرد.

هاآرتص در ادامه گزارش داد: ارتش اسرائیل بیشتر اوقات این اسرا را چشم بسته و دستبند به دست نگه می‌دارد.

دیده‌بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: اسرائیل اسرای غزه را در اردوگاه «سدیه تمان» در شرایط بسیار سخت بازداشت کرده است.

در این بیانیه امده است: اسرائیل اسرا را در مکان‌هایی مانند قفس حیوانات در فضای باز، بدون غذا و نوشیدنی برای مدت طولانی نگه می‌دارد.

این مرکز همچنین گزارش داد: ما خواستار تحقیقات بین‌المللی فوری درباره جنایات علیه این فلسطینی‌های غیر نظامی پس از دستگیری آن‌ها در نوار غزه هستیم.

رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی هفته گذشته با انتشار تصاویر و ویدئویی از ده‌ها فلسطینی از نوار غزه اعلام کردند که ارتش این رژیم آن‌ها را در جریان عملیاتی در شمال نوار غزه دستگیر کرده و خاطرنشان کرد که آن‌ها در هوای سرد برهنه به بازداشتگاه‌های صهیونیست‌ها برده شده‌اند.

طی روز‌های اخیر نیز ویدئو‌ها و تصاویری از اسارت آوارگان فلسطینی در مناطق «جبالیا» و «بیت لاهیا» در شمال غزه از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی منتشر شده است؛ اسرایی که صهیونیست‌ها مدعی‌اند خود را تسلیم کرده‌اند.

اسرای فلسطینی عریان شده

طبق این تصاویر که یادآور دوران سیاه تسلط گروه تروریستی داعش بر بخش‌هایی از عراق و سوریه است، نظامیان رژیم صهیونیستی به شیوه داعشی‌ها، اسرا را برهنه کرده و روی زمین نشانده بودند. ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد این افراد از «نظامیان» حماس هستند که دستگیر شده‌اند و برای بازرسی بدنی برهنه شده‌اند، اما ویدئو‌هایی که به تازگی منتشر شده‌اند دروغ این رژیم را برملا کرده و نشان می‌دهند که این افراد «غیرنظامیانی» هستند که به آن‌ها سلاح داده شده و از آن‌ها فیلم گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
لعنت به اسرائیل وحکام خاموش عرب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
لعنت خدا وپیامبر وملائکه برصهیونیستها. ایکاش مردان فلسطینی با حربه های مختلف ب جنگ با این حیوانات درنده میرفتن واز خود دفاع میکردن
آخرین اخبار