فرمانده یمنی: به هر کشوری که بین ما و فلسطین فاصله بیندازد، پاسخ می‌دهیم

فرمانده منطقه نظامی پنجم یمن هشدار داد که هرگونه تنش‌زایی در غزه برابر با تنش‌زایی در دریای سرخ خواهد بود.

فرمانده منطقه نظامی پنجم یمن تاکید کرد که نیرو‌های این کشور آماده مقابله با هرگونه تهدید از سوی دشمن هستند و ارتش یمن به هر کشور یا طرفی که بین یمنی‌ها و فلسطین فاصله بیندازد، پاسخ خواهد داد.

سرلشکر «یوسف المدانی» فرمانده منطقه نظامی پنجم یمن هشدار داد که هرگونه تنش‌زایی در غزه برابر با تنش‌زایی در دریای سرخ خواهد بود.

بر اساس گزارش صبح امروز (دوشنبه)، شبکه «المیادین»، سرلشکر المدانی در این باره گفت که ارتش یمن «آماده افزایش آمادگی بالای خود در برابر هرگونه تهدید احتمالی است، چراکه دشمن برای یمن کمین کرده و در تلاش است بعد از خفت و خواری اخیر واکنش نشان دهد».

ارتش یمن بعد از حملات گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون توانسته در حمایت از مردم فلسطین چندین کشتی اسرائیلی یا کشتی‌هایی را که مقصد آن‌ها اراضی اشغالی است، هدف حمله قرار دهد.

فرمانده منطقه نظامی پنجم یمن در ادامه به احتمال تشکیل یک ائتلاف برای مقابله با یمن اشاره کرد و در این باره گفت: «با کمک خداوند، با هر کشور یا طرفی که بین ما و فلسطین فاصله بیندازد، مقابله خواهیم کرد».

او همچنین به عملیات تصرف کشتی اسرائیلی «گلکسی لیدر» پرداخت و اظهار کرد که این عملیات در شرایطی بسیار پیچیده و در فاصله ۱۲۰ کیلومتری از سواحل یمن رخ داد.

ارتش یمن در اولین عملیات خود علیه کشتی‌های اسرائیلی توانسته بود یک شناور به نام «گلکسی لیدر» تحت مالکیت بازرگانی اسرائیلی را بعد از هلی‌برن موفق توقیف کند و آن را به سواحل یمن انتقال دهد.

سرلشکر المدانی در این باره اضافه کرد: «یگان ویژه‌ای که این عملیات را انجام داد، به مدت دو سال برای انجام عملیات‌های مشابه در حال تمرین بود. این عملیات انجام شده است و اکنون دشمن در وضعیت هشدار قرار دارد و آمریکایی‌ها در دریای سرخ و در نزدیکی این کشتی حضور گسترده دارند».

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۰۲:۱۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۲
هیچ کشوری در دنیا برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین غیرت وهمت یمنهارو نداشته کشورهای که ادعای حقوق بشرشان گوش هالم را کر کرده حتا سازمان ملل وجود وشهادت یمنیهارو ندارد چطور کشورهای دنیا تا این اندازه بزدل وبیوجود هستن باوجود اینکه میبینن که دولت نامشروع اسرائیل و ارتش این کشور مثل سگهای وحشی آفریقای در گورهای بزرگ به مرد وزنو بچه‌ای کوچک رحم نمیکنن وآنها را تیکه تیکه میکنن ولی بازوهم دست روی دست گذشتن سازمان مللی که نتواند جلوی همچین سگهای وحشی رو بگیرد بدرد لای جرز دیوار میخورن سازمانی که بخواهد رای صادر کند و کشوری مثل آمریکا که خودش در کشتار مردم فلسطین نقش دارد آن را وتو کند چه سازمانی خواهد بود مردم دنیا باید در ساختار سازمان‌های بین‌المللی تغیراتی اساسی شکل دهند گرچه تا زمانی که کشوری مثل آمریکا ادعای اربابی جهان را داشته باشد این دنیا رنگ آرامش را نخواهد دید بهمین خاطر که باید هر کشوری بفکر خودش باشد و خودشان را هر روز پیشرفته تر کنن تا بتوانند در برابر همچین کشورهای مقاومت کنن وگرنه باید مثل کشورهای اروپایی با داشتن ادعای فراوان در خدمت آمریکا باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
دم یمنیها گرم گرم خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
ای کله پوک احمق
آخرین اخبار