واکنش القسام به کشف یکی از تونل‌های حماس توسط اسرائیل: دیر رسیدید... ماموریت انجام شد!

گردان‌های القسام در واکنش به ذوق زدگی رژیم صهیونیستی برای کشف یکی از تونل‌های حماس، ویدئویی با عنوان دیر رسیدید... مأموریت انجام شد» منتشر کرد.

گردان‌های القسام امروز یکشنبه ویدئویی را با عنوان «دیر رسیدید... مأموریت انجام شد» منتشر کرد که در آن اعلامیه ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر کشف یکی از تونل‌های بزرگ حماس در نزدیکی گذرگاه «اِرز» را به سخره گرفت. 

این ویدئو صحنه‌هایی از یوآو گالانت، وزیر جنگ اسرائیل را نشان می‌دهد که با کلاه ایمنی و جلیقه ضدگوله در داخل تونل قدم می‌زند و افسران و سربازان او را در جریان پیشرفت عملیات نظامی قرار می‌دهند و در ادامه صحنه‌هایی از عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر را که موجب اسارت صد‌ها صهیونیست شد، نشان می‌دهند. 

ادامه این کلیپ نشان می‌دهد که جنگجویان القسام وارد مراکز ارتش اسرائیل در اطراف نوار غزه شده و سربازان آن را می‌کشند و اسیر می‌کنند.

گردان‌های القسام با ارسال پیامی که اسرائیل را به سخره می‌گیرد، این کلیپ را به پایان می‌رساند و می‌گوید: «دیر رسیدید... مأموریت انجام شد»!

ارتش اسرائیل ادعا کرد که بزرگترین تونل جنبش حماس را در نزدیکی غزه پیدا کرده است که تنها ۴۰۰ متر با «گذرگاه ارز» فاصله دارد و به شاخه‌های زیاد تقسیم شده و مساحتی گسترده (بیش از چهار کیلومتر مربع) دارد. ادعا می‌شود محمد السنوار، برادر یحیی السنوار، رهبر حماس در غزه، بر پروژه این تونل که میلیون‌ها دلار هزینه داشته، نظارت کرده است.

سی ان ان به نقل از ارتش اسرائیل گزارش داد که این تونل که هفته‌ها پیش ایمن شده بود، اما امروز یکشنبه با تسلط نظامیان صهیونیست فاش شد، به اندازه  به حرکت درآوردن یک وسیله نقلیه بزرگ در آن عریض است و عمق آن ۵۰ متر زیر زمین است. این تونل مجهز به سیستم‌هایی برای تامین برق، تهویه و ارتباطات است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
آفرین بشما که قبل از اسراعیل ماموریت راانجام دادین
خب حالا بگین چکار کردین
آخرین اخبار