نشست رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری صدرا با رانندگان

به مناسبت روز حمل و نقل و ترافیک رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری صدرا با رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری نشست صمیمی برگزار کرد.

رستم پور ضمن تبریک روز حمل و نقل و ترافیک گفت: درواقع هر روز؛ روز شما رانندگان پرتلاش هست چراکه با با سعه‌ی صدر و بی وقفه هر روز در حال خدمات رسانی به مردم هستید و این روز ۲۶ آذر تنها یک روز نمادین هست تا قدردان زحمات شما باشیم؛ و از شما و خانواده‌های محترم شما قدردانی میکنیم که سختی کار شمارا تحمل می‌کنند.

در این دیدار رانندگان ضمن تشکر از مهندس رستم پور به جهت برپایی این برنامه؛ مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را بیان کردند و همچنین پیشنهاد‌ها و راهکار‌هایی را ارائه دادند.

رئیس حمل و نقل و ترافیک شهرداری صدرا نیز پس از شنیدن صحبت‌های رانندگان مواردی را برای بالا بردن کیفیت حمل و نقل همگانی شهری و تامین رفاه و آسایش هرچه بیشتر شهروندان بیان کرد و در دستور جلسه قرار گرفت.

او ضمن تاکید بر احترام رانندگان به یکدیگر؛ نوع برخورد و احترام رانندگان به شهروندان و رعایت هرچه بیشتر اصول اخلاقی و احترام به مسافران را امری ضروری دانست. 

در ادامه جلسه بررسی مسائل و مشکلات خطوط مختلف و موضوع حقوق و مزایا و رفاهیات رانندگان در جلسه مطرح شد و تصمیماتی گرفته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار