ارومیه؛ میزبان یادواره شهدای غواص

رئیس ستاد بزرگداشت شهدای غواص گفت: چهارمین یادواره شهدای غواص به میزبانی دانشگاه فنی حرفه ای قاضی طباطبایی ارومیه برگزار می شود.

رئیس ستاد بزرگداشت شهدای غواص در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جوان بویژه دانشجویان و همچنین استقبال دانشجویان، چهارمین یادواره شهدای غواص پنجم دی ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه فنی حرفه ای قاضی طباطبایی ارومیه برگزار می شود.

رسول خداوردی وند خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت مسئله فرهنگ در جامعه و تاکید مقام معظم رهبری بر فعالیت‌های مناسب فرهنگی در دانشگاهها، دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، برنامه‌های فرهنگی، اسلامی و انقلابی از جمله برگزاری یادواره شهدا را در اولویت کاری خود قرار داده است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای قاضی طباطبایی ارومیه ادامه داد: همزمان با یادواره شهدای غواص یادواره شهدای امنیت و شهدای دانشجو نیز در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد بزرگداشت شهدای غواص می گوید: در چهارمین یادواره شهدای غواص، یاد و خاطره  32 شهید غواص استان آذربایجان غربی، سه شهید امنیت و سه دانشجوی شهید گرامی داشته می شود و از خانواده های ایشان تجلیل خواهد شد.

وی گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای قاضی طباطبایی ارومیه  تاکنون سه دوره یادواره شهدای غواص را هر دو سال یک بار با موفقیت برگزار کرده و به همین خاطره دبیر خانه دائمی آن نیز در این دانشگاه راه اندازی ده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.