احداث ۱۸۹ کیلومتر راه درون روستایی در ارومیه توسط بسیج

مسئول بسیج سازندگی ارومیه گفت: به همت بسیج ۱۸۹ کیلومتر راه درون روستایی در شهرستان ارومیه احداث شده است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه ارومیه روز دوشنبه در گفتگو با اصحاب رسانه با اشاره به اقدامات عمرانی صورت گرفته در حوزه محرومیت زدایی به ویژه در روستا‌ها گفت: یکی از اقداماتی که در این مسیر انجام شد، ایجاد ۱۸۹ کیلومتر راه درون روستایی بود که بسیار مورد توجه مردم منطقه نیز قرار گرفت.

سرهنگ پاسدار اسلام نام آور روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در آستانه هفته بسیج برگزار شد، با بیان اینکه بسیج نظامی‌گری نیست بلکه آماده بودن همه جانبه در تمامی شرایط است، اظهار کرد: برنامه‌های هفته بسیج با برش شهرستانی تدوین شده‌است و در سه سطح پایگاهی حوزه‌ای و ناحیه‌ای اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: در هفته بسیج امسال، یک هزار و ۲۵۰ برنامه توسط سپاه ارومیه تمهید شده که با همراهی پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت به اجرا در می‌آید.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه ارومیه با اشاره به اهدای ۴۵۱ سری جهیزیه به افراد نیازمند در آغاز هفته بسیج ادامه داد: این اقدام نیز با همکاری سپاه در سطح بسیار مطلوبی برگزار شد که همراه با حفظ شان افراد بود.

سرهنگ نام‌آور افزود: توجه به موضوع رشد تولید و کمک به کارآفرینان از جمله دیگر برنامه‌های بسیج است که امروز، دوشنبه همزمان با نخستین روز از هفته بسیج کارگاه تولیدی در خیابان خرمشهر ارومیه به بهره برداری می‌رسد.

وی درخصوص دیگر برنامه‌های هفته بسیج گفت: دیدار نخبگان بسیجی با نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی، کوهپیمایی گردان‌های امام علی (ع) بسیج، برگزاری یادواره شهدا، گرامیداشت هفته بسیج برای قشر فرهنگیان، اردوی فرهنگی، برنامه‌های ویژه برای قشر دانش‌آموز، غبارروبی مزار شهدا و گرامیداشت هفته بسیج با همراهی اصحاب رسانه به همراه مسابقات ورزشی مختلف از جمله این برنامه هاست.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ارومیه با اشاره به اینکه همایش شکوه مقاومت روز پنجم آذر در حسینیه ثارالله برگزار می‌شود، ادامه داد: برگزاری میز خدمت با عنوان طرح امام جواد (ع)، جشنواره مالک اشتر و مراسم گرامیداشت قشر بسیج اصناف و بسیج کارگری نیز از سایر برنامه‌ها به شمار می‌رود که در این هفته برگزار خواهد شد.

هفته بسیج از امروز، دوشنبه ۲۹ آبان ماه آغاز شد و تا پنجم آذر امسال ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.