توزیع بیش از ۷ هزار بسته معیشتی در شهرستان خوی

به مناسبت لیالی قدر و سالگرد شهادت حضرت علی (ع) بیش از ۷ هزار بسته معیشتی در شهرستان خوی توزیع شد.

به مناسبت شب های پرفیض قدر و سالگرد شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) به همت خیران ستاد عتبات عالیات، قرارگاه مردمی صاحب الزمان(عج)، گروه‌های جهادی سپاه و جمعیت هلال احمر شهرستان خوی بیش از ۷ هزار بسته معیشتی در این شهرستان خوی بین نیازمندان توزیع شد.

 مسئول ستاد عتبات عالیات آذربایجان غربی در گفتگو با خبرناگاران گفت: به مناسب شب‌های لیالی قدر ایام شهادت حضرت علی ع خیران این ستاد بیش از یک هزار بسته معیشتی را تهیه و با اولویت خانواده‌های نیازمند در دو مرحله در بین آن‌ها توزیع کردند.

حسن حسینی افزود: همچنین ۳ میلیارد ریال نیز کمک نقدی به همت خیران ستاد عتبات عالیات شهرستان خوی در بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام قاسم خانی امام جمعه خوی و مسئول قرارگاه مردمی صاحب الزمان(عج) این شهرستان هم با تقدیر خیران و طلاب و روحانیان خوی تصریح کرد: با تلاش گروه‌های جهادی این قرارگاه که غالبا طلاب و روحانیان هستند بیس از ۲ هزار بسته معیشتی و بهداشتی تهیه و در بین زلزله زدگان و‌ نیازمندان شهرستان خوی توزیع شد.

جعفرزاده معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان خوی هم گفت: سپاه خوی و گروه‌های جهادی بسیج سازندگی هم، به همین مناسبت ۷ قلم مواد غذایی و بهداشتی در قالب بیش از ۲ هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان توزیع کردند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان نیز گفت: با اجرای طرح هلال رحمت، جمعیت هلال احمر استان  با توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی به یاری نیازمندان و خانواده‌های زندانیان خوی شتافت.

تقی زاده تصریح کرد: از آغاز اجرای این طرح تاکنون در استان به ارزش ۸۰میلیارد ریال بسته معیشتی شامل ۱۴ قلم مواد غذایی و بهداشتی در بین نیازمندان و خانواده‌های زندانیان استان توزیع شده است .

حجت‌الاسلام رشتبر دادستان عمومی و انقلاب خوی هم در مراسم اجرای این طرح گفت: به همت خیران از سراسر ایران اسلامی در این مدت به ارزش ۱۴ میلیارد ریال انواع کالا و بسته معیشتی تهیه و به خانواده‌های زندانیان خوی کمک و مساعدت شد.

مجموع ارزش بسته‌های معیشتی توزیع شده در شهرستان خوی در این مدت ۷۵ میلیارد ریال بوده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.