توزیع ۱۴۰۰بسته معیشتی دربین نیازمندان در استان آذربایجان غربی

حجت الاسلام جوانبخت مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی امروز در خوی گفت:  ۱۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان در بین نیازمندان آبرومند، درسطح استان توزیع میشود.

حجت الاسلام جوانبخت مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: با عنایت به اینکه یکی از دستورات پیامبر اکرم (ص) به مردم، رسیدگی به فقرا، یتیمان و نیازمندان است و از زمانی که کرونا آغاز شده و یک امتحان الهی پیش آمده است، خیرین ما در این کار ثابت قدم و پیشرو شدند و به نیازمندان کمک رسانی کردند که جای قدر دانی دارد.

او افزود: یکی از برنامه‌های مهم طرح ضیافت الهی، طرح حمایت از نیازمندان آبرو‌مند است که امسال در طرح ضیافت الهی در سطح استان۱۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان در بین نیازمندان آبرومند توزیع میشود.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همچنین اظهار داشت:  امسال از محل درآمد موقوفات ۳۰ هزار پرس غذای گرم نیز  در بین نیازمندان توزیع میشود.


او تصریح کرد:طرح ضیافت الهی همه ساله از جوار امام زادگان و بقاع متبرکه در سراسر کشور برگزار میشود.


جوانبخت در مورد برنامه‌های اجرا شده در استان نیز گفت: قبل از اذان مغرب برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و قرآنی امسال بخاطر بیماری کرونا از جوار امام زادگان در فضای مجازی اجرا میشود.


او اضافه نمود: در سراسر استان خیمه‌های معرفت در ورودی درب امام زادگان برپا شده و روحانیون اعزامی از قم به سوالات شرعی، خانوادگی و اجتماعی مردم پاسخ می‌دهند که این برنامه در شهرستان خوی در ورودی امامزاده سید بهلول و بقعه متبرکه شیخ نوایی از ساعت ۱۱ الی ۱۳ ظهر برگزار می‌گردد.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همچنین گفت: امسال به همت اداره اوقاف خوی از محل موقوفات واقفان نیک اندیش  ۷۵۰ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون تومان در بین خانواده‌های نیازمند شهرستان توزیع میشود.


انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.