️عرضه سوخت در تمامی جایگاه‌های منطقه زاهدان درحال انجام است

مدیر شرکت ملی نفت زاهدان گفت: هم اکنون باتلاش شبانه روزی کارکنان منطقه زاهدان، عرضه سوخت در تمامی جایگاه‌های منطقه درحال انجام است.

درپی اخلال بوجودآمده در سامانه هوشمند سوخت و توقف چند ساعته عرضه سوخت در جایگاه‌های سراسر کشور، هم اکنون باتلاش شبانه روزی کارکنان منطقه زاهدان، عرضه سوخت در تمامی جایگاه‌های منطقه درحال انجام است.

مدیر شرکت ملی نفت زاهدان گفت: از روز گذشته که اخلال در سامانه سوخت کشور به وجود آمد، کمیته بحران منطقه تشکیل شد وبلافاصله برنامه ریزی و اولویت بندی جهت فعال سازی جایگاه‌ها آغازشد.

قربانعلی مردانی افزود: با اعزام گروه‌های فنی مهندسی به همراه تجهیزات لازم به جایگاه‌های سطح منطقه، عملیات فعال سازی جایگاه‌ها در ساعت اولیه پس از اخلال، آغاز شد و تا ساعت ۲۱ شب گذشته در مدت کمتر از ۱۲ ساعت، تمامی جایگاه‌هایی که دارای ضرورت عملیاتی بود به صورت آفلاین فعال شد.

وی گفت: به موازات عرضه آفلاین سوخت، عملیات فعال سازی سامانه هوشمند سوخت جایگاه‌ها نیزاز شب گذشته آغاز شده و تا کنون در ۶۶ درصد جایگاه‌های منطقه امکان عرضه سوخت با کارت هوشمند سوخت فراهم شده است.

مدیرمنطقه زاهدان با اشاره به اینکه هیچ تغییر نرخ و یا کمبودی در زمینه عرضه سوخت وجود ندارد و با تلاش‌های انجام شده بزودی تمامی جایگاه‌های منطقه به سامانه هوشمند سوخت متصل خواهد شد، از مردم خواست تا با عدم مراجعه غیر ضروری به جایگاه‌ها در تسهیل عملیات راه اندازی جایگاه‌ها کمک کنند.

برچسب ها: جایگاه سوخت ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار