مدیرکل مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان:

سهمیه سوخت ویژه به شهرستان های سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد

محبی با اشاره به تامین سوخت اضطراری برای ماشین آلات امدادی گفت: با توجه به کاهش دما و برودت هوا در شمال استان سهمیه سوخت ویژه برای شهرستان های خاش، تفتان، میرجاوه، زاهدان و شهرستان های حوزه سیستان اختصاص شده که این علاوه بر سهمیه قبلی افراد است.

  مجید محبی در تشریح جزئیات بارندگی های اخیر در استان اظهار داشت: پیرو صدور هشدارهای سطح نارنجی و قرمز در شهرهای جنوب استان  شاهد وقوع بارندگی‌هایی نسبتا شدید بودیم که موجب وقوع خساراتی به زیرساخت‌های آب و برق و مخابرات شد.

وی با اشاره به برگزاری ستاد مدیریت بحران در شهرستان‌های مختلف استان ادامه داد: پست برق شماره ۴ دچار آسیب شده بود که با تلاش دوستان و به لطف پروردگار این پست احیا شد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به پر شدن سد زیردان در شهرستان‌ دشتیاری در بخش های پیر سهراب و پلان شاهد آبگرفتگی معابر بودیم.

وی خاطرنشان کرد: در اثر بارندگی ها ۴۱ روستا دچار قطعی برق شده بود که اکیپ‌ها  در تلاش اند مشکل این روستاها را حل کنند.

محبی اذعان کرد: با توجه به شرایط بارندگی سهمیه ویژه آرد برای شهرستان‌ دشتیاری در نظر گرفته شد همچنین دستگاه‌های خدماتی و امدادی در تلاش اند تا به بهترین نحو ممکن بتوانند خدمات رسانی کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به آسیب دیدن برخی از منازل ناشی از سیل، بنیاد مسکن درحال برآورد خسارات است.

وی با اشاره به تامین سوخت اضطراری برای ماشین آلات امدادی افزود: با توجه به کاهش دما و برودت هوا در شمال استان سهمیه سوخت ویژه برای شهرستان های خاش، تفتان، میرجاوه، زاهدان و شهرستان های حوزه سیستان در نظر گرفته شده که این علاوه بر سهمیه قبلی افراد است.

وی تاکید کرد: همه دستگاه ها پای کار هستند تا مشکلات ناشی از بارش را در استان حل کنند تا شاهد بهاری پربار در این منطقه باشیم.
  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار