اتصال ۹۵ درصد جایگاه‌های سوخت آذربایجان‌غربی به سامانه هوشمند

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه از اتصال بیش از ۹۵ درصدی جایگاه‌های عرضه سوخت استان به سامانه و سوخت گیری با کارت هوشمند خبرداد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: با اقدامات انجام شده  از دو روز گذشته تاکنون و حضور تیم های شرکت پخش فرآورده های نفتی در جایگاه های استان، در بیش از ۹۵ درصد جایگاه های سوخت استان شامل 219 جایگاه امکان دریافت سوخت با استفاده از کارت هوشمند و به روال سابق  فراهم شده است.

احمد مجرد در تشریح این خبر گفت : در آذربایجان غربی نزدیک به ۲۳۰ جایگاه سوخت وجود دارد که تلاش می شود 11 جایگاه باقی مانده نیز این امکان در سریع ترین زمان ممکن فراهم شود.

مجرد در ادامه گفت : از دو روز پیش  ۲۰ تیم با استقرار در جایگاه های عرضه سوخت استان روند بازگشت آنها به وضعیت عادی را انجام داده اند.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه با بیان اینکه در همه جایگاه های استان عملیات سوخت گیری انجام می شود  ادامه داد: در کنار 219 جایگاه متصل شده به سامانه هوشمند، در بقیه جایگاه ها نیز عملیات سوخت گیری به صورت آزاد و آفلاین در حال انجام است.

در دو روز گذشته بروز اختلال در جایگاه های سوخت، مشکلاتی برای شهروندان ایجاد کرد که با عملیات ویژه ای این جایگاه ها ابتدا به وضعیت ارائه خدمات به صورت آفلاین و سپس به صورت آنلاین بازگشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.