تداوم آلودگی هوا تا روز جمعه

کارشناس هواشناسی گفت: تداوم پایداری و سکون نسبی جو تا صبح جمعه در استان موجب تداوم ظرفیت انباشت آلاینده‌های جوی خواهد شد.

مرادی گفت: بررسی آخرین خروجی الگوهای پیش بینی وضع هوا حاکی از تداوم پایداری و سکون نسبی جو تا صبح جمعه در استان است که موجب تداوم ظرفیت انباشت آلاینده‌های جوی و در بعضی از ساعات کاهش کیفیت هوا در اراک و سایر مناطق صنعتی استان خواهد شد. 
او افزود: از لحاظ دمایی بررسی‌ها نشان دهنده تداوم وضعیت دمایی فعلی تا فردا پنجشنبه می‌باشد، اما بعد از آن تا ابتدای هفته آینده دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت.
کارشناس هواشناسی استان عنوان کرد: از روز جمعه سامانه‎‌ای بارشی از نواحی غرب و شمال غرب وارد کشور خواهد شد که موجب بارش‌هایی در این مناطق و دامنه‌های البرز و زاگرس خواهد شد.

مرادی خاطرنشان کرد: این سامانه استان مرکزی را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد و از بعدازظهر روز جمعه تا روز دوشنبه عمدتا موجب افزایش ابر و در بعضی از ساعات موجب افزایش سرعت وزش باد خواهد شد.

او گفت: در این مدت احتمال وقوع بعضی بارش‌های پراکنده باران و در ارتفاعات و مناطق کوهستانی برف در مناطقی از استان دور از انتظار نیست.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
روزی ۵ میلیون لیتر مازوت سوزانده میشود ، روزی چند هزار تن گوگرد وارد هوا میشود ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
سلام.چرا فیلتر نمیزارند جلو آلودگی‌ها رو بگیره تا کی ملت این سرطان.درد بی درمان رو تحمل کنند لطفاً در جهت بهبود کیفیت هوا کاری کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
اغلب مدیران و مقامات استان ، غیربومی و پروازی هستند ، همین عامل باعث شده هیچ انگیزه و اهتمامی برای حل مشکل آلودگی هوا نداشته باشند .