میز خدمت هفتگی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اردبیل برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در راستای حل مشکلات، برنامه میز خدمت هفتگی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برگزار می‌شود.

هاشم علایی گفت: در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران و حل مشکلات واحد‌های تولیدی، میز خدمت هفتگی این شرکت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برگزار می‌شود.

او با اشاره به دستورالعمل ابلاغی استاندار محترم در خصوص تسریع روند سرمایه‌گذاری در استان، اظهار داشت: با تشکیل کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شرکت شهرک‌های صنعتی، بازدید مستمر از واحد‌های تولیدی و برنامه میز خدمت هفتگی این شرکت با حضور کلیه معاونین و مدیران در روز‌های چهارشنبه هرهفته در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برگزار می‌شود تا موانع و مشکلات واحد‌های تولیدی به صورت حضوری و میدانی در سریعترین زمان ممکن رسیدگی و مرتفع شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از پذیرش و ملاقات با کلیه مراجعین در ساعات اداری به صورت همه روزه در حوزه مدیریت این شرکت خبر داد و تصریح کرد: از دیگر اقدامات انجام شده در راستای تسهیل امور مراجعین، درج شماره تماس مدیرعامل در سطح ساختمان و معرفی جانشین برای تمامی حوزه‌ها بوده است تا سرمایه‌گذاران بدون هیچ‌گونه واسطه‌ای به بیان مشکلات خود اقدام کنند و خللی در روند رسیدگی به درخواست‌های آنان ایجاد نشود.

علایی از دیگر مزایای برگزاری میز خدمت و ملاقات مردمی را کاهش بروکراسی‌های اداری برشمرد و خاطرنشان کرد: با همکاری تمامی مسئولان تلاش خواهیم کرد تا بستر‌های سرمایه‌گذاری در استان فراهم شود که خوشبختانه با حمایت‌های انجام شده، شاهد حضور سرمایه‌گذاران بسیار خوبی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هستیم. 

او ادامه داد: اگر به دنبال توسعه استان هستیم باید توجه ویژه‌ای به واحد‌های صنعتی و مقوله تولید داشته باشیم و نیاز است تا از سرمایه گذاران حمایت جدی کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سروش
۱۲:۱۱ ۰۱ دی ۱۴۰۲
جناب آقای مهندس علایی انسانی بسیار شریف و دوستدار پیشرفت استان اردبیل و جذب سرمایه گذار می باشند ولی متاسفانه قوانین و بروکراسی اداری غلط تدوین شده از قبل برای شهرک های صنعتی اردبیل علی الخصوص شهرک صنعتی ۲ اردبیل در بخش های HSE و نیز خدمات شهرک صنعتی هر سرمایه گذاری را از سرمایه گذاری و تاسیس کارخانه و ایجاد اشتغال به پشیمانی و اشتباه وا داشته و با اعمال هزینه های بسیار بسیار بالا از جمله هزینه واگذاری انشعاب هزینه انشعاب فاضلاب هزینه خدمات و.......هر سرمایه گذاری را از ایجاد اشتغال پشیمان میکنند.