اجرای طرح سبد مهربانی در شهرستان فراشبند

در روزگاری که بسیاری از مهربانی‌ها به فراموشی سپرده شده است اجرای طرح سبد مهربانی در شهرستان فراشبند به ‌اشتراک گذاشته شده است.

صادق منفردیان مسئول گروه جهادی سبد مهربانی امام رضا (ع) در شهرستان فراشبند گفت: سبد مهربانی به مدت ٣ سال فعالیت خود را شروع کرده که این گروه از تمام اقشار جامعه و از تمام سنین عضو گیری کرده است.

 او گفت: انتخاب نام سبد مهربانی در حرم امام رضا علیه السلام و با توسل به آن حضرت جهت پیش برد اهداف امام زمان عج الله انتخاب شده است.

منفردیان بیان کرد: ابتدای کار سبدمهربانی با جمع آوری ضایعات در سطح شهر شروع شده است و دلیل این کار این است که طعم بخشش را تمام مردم حتی افراد فقیران نیز بچشند تا خداوند در رحتمش را بر روی همه مردم بگشاید.

او اظهارکرد: قرار دادن سبدهای مختلف در سطح شهر و در دسترس بودن محل جمع آوری ضایعات یکی از زیباترین کارهای گروه جهادی سبد مهربانی بوده است.

مسئول گروه جهادی سبد مهربانی با بیان اینکه کاشت درخت نخل یکی از موارد دیگری بوده که توسط باغداران مورد تمجید و استقبال قرار گرفته است، گفت: ارتباط با شرکت های اطراف جهت جمع آوری ضایعات یکی دیگر از تلاش های دوستان بوده است.

او گفت: جمع آوری نوار قطره کشاورزان توسط دانش آموزان یکی دیگر از محل درآمد گروه جهادی سبد مهربانی بوده است.

منفردیان ادامه داد: تاکسی سبد مهربانی یکی از زیباترین کارهای گروه جهادی سبد مهربانی بوده است که هفته ای ۲ سرویس بیماران نیازمند را به بیمارستان های شیراز جهت مداوا و درمان برده و در برگشت سفارشات  بازاریان و کسبه را انجام داده و محل درآمد آن را در زمینه های دوا و درمان مورد استفاده قرار میگیرد.

او تهیه و توزیع لباس و کتاب بین دانش آموزان نیازمند، تهیه بسته های معیشتی، کارت نان و پخت اطعام ماه رمضان از دیگر فعالیت‌های گروه جهادی سبد مهربانی است.

منفردیان تصریح کرد: هماهنگی با یکی از حسینیه های شیراز با امکانات کامل رفاهی جهت اسکان بیماران نمونه از زحمات گروه سبد مهربانی بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار