‍ برف روبی ۱۶۰ کیلومتر از جاده های آذربایجان غربی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۶۰ کیلومتر از جاده های استان برف روبی شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته به طور میانگین در کلیه محور‌های مواصلاتی جنوب استان ۴۶ ساعت بارش نزولات آسمانی باعث انسداد هیچ مسیری نشد و راهداران استان توانستند ۱۶۰ کیلومتر از این محور‌ها را برف روبی کنند.

ایرج دست نشان افزود: با توجه به اینکه هم استانی‌ها هنگام سفر در مناطق برف گیر از زنجیر چرخ و لوازم زمستانی استفاده نکرده بودند، با تلاش‌های ۳۰ نفر از راهداران استان در نقاط مختلف برف گیر، تعداد ۳۰ خودرو در مسیر آزاد سازی شد.

وی با اشاره به درگیر بودن تعداد بیش از ۱۵ دستگاه خودرو سنگین در عملیات برف روبی گفت: بیش از ۱۰۰ تن شن و ماسه در جاده‌های استان به منظور جلوگیری از لیز خوردن خودرو‌ها استفاده شده است و مشکلی از بابت انسداد راه‌ها نداشتیم. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در تشریح نحوه اطلاع از وضعیت راه‌ها گفت: کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شماره تلفن ۱۴۱ هستند و کاربران جاده‌ای میتوانند با استفاده از اپلیکیشن و سامانه ۱۴۱ به صورت آنلاین و از طریق دوربین‌های پایش تصویری استان که در اختیار کاربران نیز قرار می‌گیرد استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.