انتشار اپلیکیشن سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌غربی

اپلیکیشن سرمایه‌گذاری در سکو‌های داخلی برخط در مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی منتشر شد.

روابط عمومی امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌غربی اعلام کرد: مرکز خدمات سرمایه گذاری استان آذربایجان‌غربی اقدام به ساخت و انتشار اپلیکشن "سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌غربی" در سکو‌های اینترنتی داخلی از جمله "کافه بازار" کرده است.

برپایه این گزارش آدرس لینک دانلود اپلیکشن سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌غربی  http://cafebazaar.ir/app/?id=ir.iswa.app&ref=share اعلام شده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی امور اقتصادی و دارایی استان اپلیکیشن سرمایه‌گذاری در استان، تمامی اطلاعات مورد نیاز سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را به صورت جامع و بدون نیاز به مراجعه به مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

امکان ارتباط مستقیم از طریق سیستم تیکت برخی از اطلاعات گنجانده شده در ویراست اول این برنامه، معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های سرمایه‌گذاری استان آذربایجان‌غربی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی الویت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی راهنمای سرمایه‌گذاری (فیلم - پاورپوینت - فرم‌های مورد نیاز - قوانین و مقررات سرمایه‌گذاری - خدمات سرمایه‌گذاری خارجی - تأمین مالی و ...) مشوق‌های سرمایه‌گذاری آموزش‌های سرمایه‌گذاری مجوز‌های بی‌نام اطلاعات نمایندگان تام‌الاختیار مستقر در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان آذربایجان‌غربی را شامل می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.