استاندار سمنان:

فضای عمومی شهر‌های استان سمنان سرشار از شور انتخاباتی شود

هاشمی بابیان اینکه دشمن با کمرنگ جلوه دادن انتخابات به دنبال سو استفاده از این فضا است، گفت: فضای عمومی شهر‌های استان سرشار از شور انتخاباتی شود.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه تبیینی با شهرداران و رؤسای شورای شهر استان سمنان  ضمن بیان اینکه دشمن به دنبال القا حس نا امیدی و تفرقه در میان مردم است، ابراز داشت: برای رسیدن به این هدف دشمن انتخابات را نشانه رفته است لذا باید بیش از پیش هوشیار بود.

وی ضمن بیان اینکه شهرداری‌ها و شورا‌های شهر یکی از پایه‌های مؤثر در جذب مشارکت مردم هستند، افزود: می‌بایست برای تحقق این مهم فضای عمومی شهر‌های استان سمنان سرشار از شور انتخاباتی شود.

استاندار سمنان بابیان اینکه حضور پر شور و مشارکت قوی مردم در عرصه انتخابات حائز اهمیت است، ابراز داشت: شهرداری‌های استان برای خنثی سازی توطئه‌های دشمن باید در برنامه‌های خود ضرورت مشارکت مردم را با استفاده از فضا‌های شهری برای آن‌ها شرح دهند.

هاشمی ضمن بیان اینکه رمز موفقیت و کلید دستیابی به پیروزی، وحدت و انسجام است، تصریح کرد: یکی از مؤلفه‌های مشارکت حداکثری، اعتماد مردم به دست اندرکاران و مجریان انتخابات است که با همکاری همه نیرو‌ها این مهم محقق خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه تاکید رهبر معظم انقلاب نیز به ضرورت حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات ۱۱ اسفند و مشارکت قوی آن‌ها است، افزود: خوشبختانه مردم استان سمنان همواره با مشارکت حداکثری خودشان در انتخابات‌های مختلف پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی بار‌ها اثبات کردند و این بار نیز سنگ تمام خواهند گذاشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.