رونمایی از فراخوان قصه‌گویی راز

به منظور حفظ قصه‌های بومی و کهن کرمانشاه، از فراخوان قصه‌گویی راز رونمایی شد.

عبدالله مرادی مدیرمسئول و صاحب امتیاز مجله ویلکان گفت : فراخوان با هدف جمع آوری، حفظ و ترویج قصه‌های کهن و فرهنگ بومی استان برگزار می‌شود.
 
 مرادی افزود: کودک و نوجوان می‌توانند متل‌ها و افسانه‌های بومی که پدر بزرگ و مادر بزرگ و پدر و مادرشان برایشان می‌گویند را با گوشی موبایل ضبط کنند و برای شماره ۰۹۱۹۹۱۷۷۱۳۴ از طریق یکی از پیام رسان‌ها ارسال کنند. 

وی اظهارداشت: تیم تولید محتوای مجله ویلکان، فایل‌های صوتی را به داستان تبدیل می‌کند و با تصویر‌هایی که برای این داستان ترسیم می‌شود آن را به نام روایت کننده و کودکی که برای ما ارسال کرده، چاپ می‌کنیم. 

مرادی با بیان اینکه ماهنامه ویلکان اولین و تنها مجله اختصاصی کودک و نوجوان در استان کرمانشاه است، عنوان کرد: گروه هنری و تحریریه ویلکان در کنار تهیه مطالب و تصاویر، با کمک اساتید نامدار کرمانشاهی اقدام به پرورش استعداد‌های ادبی و هنری در زمینه‌های نویسندگی، شاعری، تصویرگری و ... کرده و به شکل یک باشگاه فرهنگی عمل می‌کند.

استاندار کرمانشاه، روز گذشته (پنجم دی) در بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش و فناوری استان با حضور در غرفه مجله کودک و نوجوان ویلکان از فراخوان قصه‌گویی "راز" رونمایی کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار