لزوم مشارکت همه اقشار و گروه‌ها در انتخابات

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه بر لزوم مشارکت همه اقشار و گروه‌ها در انتخابات تاکید کرد و گفت : همه باید مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کنیم.

علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در نشست شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه، با اشاره به در پیش بودن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، گفت : امنیت، سلامت، رقابتی بودن و مشارکت بالای انتخابات را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی بر لزوم ترغیب مردم برای مشارکت در انتخابات تاکید کرد و افزود: اگر جامعه‌ای خوب و کرمانشاهی آباد و پیشرفته می‌خواهیم، باید همه در انتخابات شرکت کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان اضافه کرد: هرکس که نسبت به شرایط کشور منتقدتر است، باید حضوری پررنگ‌تر در انتخابات داشته باشد.

وی شاه کلید حل مشکلات کشور و کرمانشاه را انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و گفت: هرکسی که نسبت به حق و حقوقی و یا قانونی اعتراض دارد، باید در انتخابات شرکت کند، چراکه حل آن در مجلس اتفاق خواهد افتاد.

شعبانی با بیان اینکه تا زمان برگزاری انتخابات فرصت چندانی در پیش نیست، اظهار کرد: در این شرایط باید وارد فضای تبلیغات انتخابات شویم و مردم را برای شرکت در انتخابات ترغیب کنیم.

معاون استانداری کرمانشاه تاکید کرد: به هیچ عنوان بنا بر حمایت از یک کاندیدا و یا حزب و جناح سیاسی خاص را نداریم، بلکه به دنبال یک مشارکت بالا و انتخاب آگاهانه هستیم و هرکس را که مردم انتخاب کنند، به مجلس راه پیدا خواهد کرد.

شعبانی عنوان کرد: به منظور افزایش مشارکت مردم و افزایش آگاهی آن‌ها باید در حوزه تبلیغات، محتوای مناسب تولید کرد و از تغییراتی که در قوانین انتخابات بوجود آمده، بویژه در بحث شفافیت مالی تبلیغات کاندیدا‌ها برای آن‌ها اطلاع رسانی شود تا به سالم بودن فرآیند انتخابات اطمینان پیدا کنند.

وی با بیان اینکه همه برای ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات ورود کنند، اعلام کرد: هرکس مخاطبی دارد، باید موضوع اهمیت انتخابات را برای مردم تبلیغ و تبیین کنند و مردم باور داشته باشند که آن‌ها تعیین کننده هستند.

معاون استانداری کرمانشاه در خصوص گلایه‌هایی که برخی از اعضای شورای اطلاع رسانی استان نسبت به جولان فیک‌نیوز‌ها و رسانه‌های فاقد مجوز در فضای رسانه‌ای استان داشتند هم گفت: ما با رسانه‌های دارای مجوز و چارچوب دار مشکلی نداریم و باید مورد حمایت قرار گیرند. 

وی تاکید کرد: باید فضای مجازی و رسانه‌ای استان را ساماندهی کنیم و از حقوق رسانه‌های رسمی دفاع شود، چراکه یک طیف بدون مجوز و چارچوب در حال مقابله با رسانه‌های رسمی و پایمال کردن حقوق معنوی آن‌ها هستند.

شعبانی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواست تا لیستی از فیک نیوز‌ها و رسانه‌های فاقد مجوز را تهیه و در اختیار استانداری قرار دهد تا برای برخورد با آن‌ها اقدام شود. 

وی از اقداماتی که برای رصد بیشتر فضای مجازی استان انجام شده یاد کرد و گفت: در این راستا تا حدود یک ماه دیگر دفتر فضای مجازی استان را راه اندازی خواهیم کرد تا برای ساماندهی آن اقدام شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.